Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 11 van 16 EersteEerste ... 910111213 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 101 t/m 110 van 160

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tristan Bekijk bericht
    Nou Gert-Jan, dat wegblazen kan misschien wel qua apparatuur maar als daar zo fantasieloos mee omgesprongen wordt dan brengt het muzikaal en artistiek gezien niets verder, om uit zulke spullen zo'n matige clichematige sound te halen vind ik erg knap.
    Smaak, tja, sommige mensen houden inderdaad van die pakjes van de Knorr, zo slecht zijn ze nou ook weer niet, tot je echt helemaal zelf het gerecht gaat bereiden, daarna ken je het verschil wel, of niet natuurlijk.
    Jouw reactie maakte mij nieuwsgierig want je suggereert dat je als 'maaltijdbereider' toch wel een ervaren rot in het vak moet zijn. Maar na 10 seconden op je website te hebben geluisterd was die suggestie weer totaal verdwenen. Jammer, ik had graag van je geleerd.

Senior Member

Standaard

En het piemeltjes meten is weer begonnen! Tijd voor chips en cola
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

Standaard

10 sec... LOL.

Gert Jan, wat ben je toch een apart mannetje. Laatst stond je hier nog vanuit de hoogte iemand anders te beleren en dat moest allemaal kunnen. Nu krijg jij eea te verduren maar is opeens alles anders en ga je frontaal in de aanval.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

dit is wel een trieste vertoning zeg.
    van veel kanten.

Standaard

mijn chips is bijna op. Ik ga bijhalen!
    te koop: westone pantera en ibanez artfield AFD-40

Senior Member

Standaard

Burps.... 1234
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gert-Jan Bekijk bericht
    Jouw reactie maakte mij nieuwsgierig want je suggereert dat je als 'maaltijdbereider' toch wel een ervaren rot in het vak moet zijn. Maar na 10 seconden op je website te hebben geluisterd was die suggestie weer totaal verdwenen. Jammer, ik had graag van je geleerd.
    Ach ja, bespeurde arrogantie brengt bij mij soms vinnige reacties teweeg, vandaar, dat je nu op nog arrogantere wijze op mijn opmerking reageert en aangeeft dat je maar tien seconden naar mijn band hebt geluisterd zegt mij al wel genoeg.
    Ik vraag me dan af of je net zoveel tijd, gevoel en gedachten in je eigen muziek steekt.

Als ik de hier gepresenteerde song luister krijg ik inderdaad die indruk, maar ja, voor hetzelfde geld ben je een ontzettend gepassioneerde producer/songwriter/muzikant met een gemiddelde smaak die gewoon niet zo heel veel opmerkelijks te bieden heeft, dat kan natuurlijk en is geen schande, maar daar hoeft nu ook weer niet zo hard over te worden geschreeuwd.

Persoonlijk had ik Bibi liever met een meer fantasievolle en creatievere producer/songwriter/muzikant aan de slag gezien, niet dat wat je doet slecht klinkt, maar het is voor mij wel dertien in een dozijn en niet meer van nu, het mist bovendien karakter en eigenheid.
    Je hebt als het ware je format sound doorgedrukt en niet Bibi's karakter echt naar boven gehaald en optimaal ondersteund muzikaal en artistiek gezien en dat vind ik jammer.

Je zou wat kunnen leren van mijn opmerkingen, of niet, misschien ligt je doel met en idee van muziek wel zo ver af van het mijne dat je er niets aan hebt, dat kan, neemt niet weg dat mijn mening blijft staan.
    Laatst gewijzigd door Tristan; 9 oktober 2012 om 18:58

Senior Member

Standaard

Leuk, al die ego's.
    Aardig liedje trouwens.
    ALLES IS VERKOCHT!

Standaard

Tristan. Overtuig me maar. Ik daag jou uit een bovengemiddelde song te schrijven voor Bibi. Deal?

Senior Member

Standaard

Dat vind ik wel een leuke uitdaging.
    Ik zou dan echter geen song voor Bibi maar met Bibi schrijven, daar zit 'm al een gedeelte van het verschil.
    Daarbij denk ik dat de song (afgezien van het rapgedeelte dan) met een ander arrangement en een andere productie ook wel meer het karakter van Bibi naar boven kan halen.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten