Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 13 van 13 EersteEerste ... 3111213
Weergegeven resultaten: 121 t/m 129 van 129

Standaard

Ik merk gewoon dat 5 lichtere veren er voor zorgen dat hij bij mij dan gewoon in tune blijft. Heb een heletijd loopen kloote om de goeie afstelling te vinden, en dit is denk ik gewoon het beste.

Senior Member

Standaard

Jimi Hendrix Black Guitar
    Model Number: 010-6602 (011-6602)
    Body: Right-handed Alder Body
    Neck: One-piece Maple
    Fingerboard: Separate Laminated Maple (9.5" radius)
    Scale Length: 25.5" (648 mm)
    No. of Frets: 21 Medium-jumbo
    Width @ Nut: 1.650" (42 mm)
    Machine Heads: Fender/Schaller® Vintage "F"
    Pickups: 3 Vintage-style Alnico Magnet Single-coil with Reverse-Staggered Pole Pieces
    Pickup Switching: 5-way
    Controls: Master Volume, Tone (neck), Tone (mid)
    Pickguard: 3-ply white (W/B/W)
    Bridge: "Original" Synchronized Tremolo
    Unique Features: Reverse-angled Bridge Pickup; Reversed, Large '60s Headstock with "transition" Logo Decal
    Strings: Fender Nickel Plated Steel .009, .011, .016, .026, .036, .046
    Accessories: Hardshell Case; Strap; Cable; Saddle Height Adjustment Wrench pn# 0018531000 (.050" hex)

Hij is er al.....nou ja bijna dan
    Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Black Beauty Project Bekijk bericht
    Ik merk gewoon dat 5 lichtere veren er voor zorgen dat hij bij mij dan gewoon in tune blijft. Heb een heletijd loopen kloote om de goeie afstelling te vinden, en dit is denk ik gewoon het beste.

blackbeauty, dat verenverhaal is baarlijke nonsens, for starters, het behoort tot de afstelling van de gitaar, en die gebeurt in functie van de klant en kan dus verschillend zijn. Er van uitgaan dat jouw ideale afstelling dat ook is voor een ander is ... how shall I put it gently... onverstandig...

Senior Member

Standaard

Een topic starten om reclame te maken over interesse in een gitaar die nog nooit is nagemaakt... En dan afkomen met de hals die al op een ander wordt gemaakt.

Sorry maar dit is gewoon ronduit belachelijk man. Dus je hebt eigenlijk geen bal techniek in je poten om een gitaar te bouwen maar je wil wel voor anderen ergens een gitaar in bouwpakket bestellen en ze dan afwerken volgens fotootjes die je gezien hebt op internet?

Ik weet een goed idee. Je maakt die gitaar gewoon, introduceert ze ons voor 1500 Euro en per fout van het origineel gaat er 100 Euro af...

MS

Senior Member

Standaard

Zoooooow, net even alle 13 pagina's doorgespit en ik heb het antwoord waar BlackB op zit te wachten.

Je vraagt of er interesse is in een replica door jouw gebouwd? Lees de reacties man, het is toch wel duidelijk dat er 0,0% interesse is

Als we een goede replica willen gaan we wel naar pirateplanet (of hoe heet die zaak ook al weer?), die kwam met een soortgelijk idee als jou, en die hebben we ook uitgekotst. (zoek het topic maar).

Maar wat andere ook al postte, laat eens wat zien wat je tot nu toe gebouwd hebt, of ben je degene die laast vroeg wat je voor een zelfbouw kon vragen, er al enkele gemaakt had, maar er geen foto's van had. Ook nooit meer iets van gehoord trouwens. http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...n-prijszetting

Senior Member

Standaard

Ik zou er best €100 honderd voor betalen.. dan heb ik een 2e Fender Black Beauty

Edit: oh.. laat maar, ik kan ook ff zelf wat onderdelen en tape van internet af halen en in elkaar zetten... ik bedoel.. we hebben allemaal wel thuis een schroevendraaier liggen?
    Luc op YouTube & Facebook!
    Te koop: Celestion Classic Lead 80 speaker. In goede staat en werkt perfect.
    Te koop: Kustom Defender 5H + Kustom 112 Cab. zo goed als nieuw inc. kabels.
    PM voor info/foto's.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Ik heb wel interesse mits hij door jimi zelf gesigneerd is.

Senior Member

Standaard

of met een EXACTE REPLICA van jimi's handtekening?

Luc op YouTube & Facebook!
    Te koop: Celestion Classic Lead 80 speaker. In goede staat en werkt perfect.
    Te koop: Kustom Defender 5H + Kustom 112 Cab. zo goed als nieuw inc. kabels.
    PM voor info/foto's.

Moderator

Standaard

Ik heb geen tijd om het hele topic door te lezen, maar ik neem aan dat Almar en Bert nog niet online zijn geweest. Voorlopig slotje, de afhandeling van deze slechte poging tot spam laat ik verder aan hun.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten