Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 9 van 13 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 90 van 129

Standaard

Mwuhahahahahahahahah

Heerlijk dit. Dit gaat heeeeuuuulllllll veel "berispingen" opleveren van Dhr. Bertmen of hoe die ook maar heet. Ik kreeg hem al bij het afwijken van 2 woorden in een ander topic.

Ik heb wel even gelachen. Dit neigt een beetje naar Proguitar89 praktijken. Toevallig een ander account onder een andere naam?

Standaard

Ik stel voor dat je je eigen post eens op een objectieve manier terug leest en nog eens goed nadenkt over je plan.
    Zou jij een gitaar bestellen bij iemand die allemaal mooie plannen en praatjes heeft, maar van wie je nog nooit een zelfgebouwde gitaar hebt gezien, laat staan dat je ooit van hem hebt gehoord?!
    Als jij je eigen post leest, vind je dan dat je blijk geeft van voldoende kennis en kunde om een exacte replica te maken naar wens van een klant? (wat sowieso al behoorlijk tegenstrijdig is)

Ik denk dat het vrij overbodig is om je vraag te beantwoorden.
    Je zal er zelf ook wel achter zijn dat er weinig animo is.

Gitaren bouwen is leuk om te doen en daar moet je vooral mee door blijven gaan, maar om het commercieel goed te doen moet je gewoon echt heel goed zijn en ik vind niet dat je dat uitstraalt door wat je zegt in je posts.

Standaard

snap ik, en ja pikenpiemel maken mij ook misselijk, met name omdat het simpele muziek is (vandaar de opmerking nick en simon opmerking) omdat het van die simpele ondoordachte opmerkingen zijn

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Black Beauty Project Bekijk bericht
    boeie ik ga me best niet doen voor een stelletje laagbegaafden...
    Is dit Orpheo die een Marmot strat inmekaar gaat flatsen???
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pucks
    Ga motorrijden en je wordt vanzelf een betere muzikant.
    LANGZALZELEVERWORST

Senior Member

Standaard

@ The Black Beauty Project, Als je nu zegt ik bouw een gitaar die beter is qua sound en afwerking als een Fender Stratocaster,en dan leg je voor jezelf de lat al hoog. En daarbij is hij afgeleid van de Black Strat van Jimi. Dan ben je duidelijk... en krijg je geen rare vragen en of opmerkingen,hoog uit dat dit forum niet gebruikt mag worden voor de verkoop.

Groet,en welterusten ik ga naar jimi luisteren en mijn vrouw vervelen...
    Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HUESSEN Bekijk bericht
    Is dit Orpheo die een Marmot strat inmekaar gaat flatsen???
    Oh Chist dit is lachen.

Over Orpheo kun je heel veel zeggen en ik ben het vaak niet met hem eens, maar die komt tenminste met onderbouwde stellingen en die kan zijn aanpak ook wel verdedigen, maar TS gedraagd zich in mijn ogen als een losgeslagen projectiel.

Standaard

Snap ik snap ik... maar het komt gewoon om dat de meeste gelijk met een rot reactie beginnen terwijl ik eigenlijk alleen vraag of mensen daar interesse in zouden hebben... dat vraag ik gewoon. Ik vraag niet om een preek over veren... Ik vroeg het me gewoon af, al mijn zelfgebouwde/gecustomizede gitaren zijn zo goed gelukt, ik wou er gewoon iets meedoen. Ik weet elk detail over die gitaar...

Dank voor je comment.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Elk detail? ja? Dan ga ik je eens even uithoren

ash of alder body?
    nailholes?
    paintstick?
    grootte van de bushings van de tuners?
    dikte van de headstock?
    onderlaag van de laklaag?
    polyesterlak, nitrolak, 2K lak?
    transparante toplaag op het zwart?
    slagplaatmateriaal?
    afschuining slagplaat?
    hoeveel gaten voor de freesmallen?
    afschuining voor de jackcup?
    aardedraad wordt waar bevestigd?
    ...

serienummer en dergelijke kun je wel opzoeken, maar hoe zit het met de nekstempel...
    Dit bericht ter lering en vermaak is tot u gebracht met 97% gerecycleerde elektronen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten