Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 129

Hybrid View

Standaard

Ben ik ook van plan, maar wil hem liever hier in Nederland verkopen. Zoiets neemt weken in beslag, dus dat verkoop ik veel liever gewoon aan degene die hem koopt, daarbij is dit ook gewoon een soort van poll om te vragen of Hendrix fans een echt goeie REPLICA van Jimi Hendrix favoriete gitaar zouden willen, en wat ze er voor over zouden hebben.

Standaard

Punt is denk ik dat Hendrix niet een enorm hechte en lange band had met zijn gitaren. Ik denk dat ze voor hem zelf weinig bijzonder waren, maar gewoon een Stratje vanaf de plank bij oom Leo.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Een gemiddelde Fender Rukker weet dit ook...
    Fender tremrukker bedoel je?
    Laatst gewijzigd door Gearjunkie; 22 augustus 2012 om 22:44

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Waar komt de trussrod, en hoe breed wordt de skunkstripe?
    Dit bericht ter lering en vermaak is tot u gebracht met 97% gerecycleerde elektronen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

Standaard

geen skunkstripe (dat bedoel ik dus ook met kwaliteit) het is geen compromis, dus de trussrod komt aan het einde.

Bedankt voor je vraag =)

Senior Member

Thumbs up

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gearjunkie Bekijk bericht
    Punt is denk ik dat Hendrix niet een enorm hechte en lange band had met zijn gitaren. Ik denk dat ze voor hem zelf weinig bijzonder waren, maar gewoon een Stratje vanaf de plank bij oom Leo.
    Touche Junkie, Hendrix speelde op alles was 6 snaren had en als die geen plectrum had, gebruikte hij een ring die die even van zijn vinger afhaalde.

Room Full Off Mirrors, heefgt hij ingespeeld met een Flying V en als plectrum gebruikte hij een ring.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    Touche Junkie, Hendrix speelde op alles was 6 snaren had en als die geen plectrum had, gebruikte hij een ring die die even van zijn vinger afhaalde.

Room Full Off Mirrors, heefgt hij ingespeeld met een Flying V en als plectrum gebruikte hij een ring.
    en hij gebruikte ook zijn tanden...
    Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was

Senior Member

Standaard

hey Topicstarter: post gewoon ff wat foto's, close ups, eventueel videoclips van de gitaren die je bouwt en vertel hoe je ze bouwt (ik mag hopen dat je ze bouwt en niet gewoon samenstelt toch?) en snoer al deze criticasters de mond. Ik denk dat er geen andere uitweg meer is uit deze forumcoaster

edit: en leg ook vlug even uit waarom de aanwezigheid van een skunk stripe zou wijzen op lage kwaliteit.

oei dit loopt fout...
    Laatst gewijzigd door barno; 22 augustus 2012 om 22:48

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gearjunkie Bekijk bericht

Fender tremrukker bedoel je?
    oeps inderdaad, Fender Rukkers, doen het altijd aan de staaf

Standaard

ja maar dit is de Black Beauty, de enigeste gitaar die hendrix ooit een naam gaf, dit is trouwens ook de laatste gitaar die hendrix heeft aangeraakt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Black Beauty Project Bekijk bericht
    ja maar dit is de Black Beauty, de enigeste gitaar die hendrix ooit een naam gaf, dit is trouwens ook de laatste gitaar die hendrix heeft aangeraakt.
    Ik snap het niet je praat over een replica en (Een replica is een nauwkeurig nagemaakte kopie van een voorwerp) dat doe jij dus niet...

Groet,
    Marco
    Veni, Vidi, Vagina..., hij kwam en zag dat het kut was

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten