Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 241 van 869 EersteEerste ... 141191231239240241242243251291341741 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.401 t/m 2.410 van 8681
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Volgens mij moet je Lava Cable, als ze het (eindelijk) goed doen, niet te vaak loshalen.
    Dat is wat er bij mij misgaat vermoed ik, omdat ik nogal vaak pedalen wissel.
    Dat betwijfel ik, want ik wissel ook nogal 's van opstelling en ook met Lava kabeltjes en heb geen klachten van uitvallen. Punt is, denk ik, dat je ze wel heel erg strak moet aandraaien, wat met de hand bijna niet te doen is. Ik heb dat destijds opgelost met een plat tangetje, maar echt mooier worden de pluggen er niet van... Maar zit het dan ook stevig, dan zijn ze onverwoestbaar.

In navolging van George L zag ik dit trouwens:

Zou wel 's een goeie oplossing kunnen zijn.

Senior Member

Standaard

Geloof me, ik heb ze ook met zo'n plat tangetje strak aangedraaid.
    Sommige kabeltjes blijven idd goed, maar anderen daarentegen.....

Senior Member

Standaard

Misschien meer spinazie eten dan?

Senior Member

Standaard

Popeye The Sailorman aka H.Huisjes aka Henri, that's me.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wicked Willy Bekijk bericht
    Mooi bordje en snap je redenering mbt het gebruik van de M5 en M9. If it works for you.......maar toch...waarom geen losse pedalen? Budgettaire redenen of vind je de Line6jes simpelweg te gek!?
    Het is vooral het "priceless" voordeel van 90+ effecten in één compacte behuizing hebben. Op de plek van de M9 kan ik met goed fatsoen 2 pedaaltjes kwijt, en nu heb er ik er vele malen meer. Het maakt mijn sonisch palet dus veel uitgebreider. Nu heb ik een DynaComp, een SD-1, een TS-9, een DS-1, een Muff - alles direct te selecteren.

Hetzelfde geldt voor de M5 - ik heb nooit overwogen om een losse wah, phaser, flanger, pitch-shift, tremolo etc op mijn board te plaatsen terwijl ik die effecten maar zeer sporadisch gebruik.

Senior Member

Standaard

Heb ik net alles uitgebreid getest en zelfs in de proefopstelling, draai ik wat inputs iets steviger aan de Five-Loop van Buzz Electronics, doen 3 van de 5 loops het plots niet meer. Aargh! Aansluitingen zijn goed van binnen, geen losse kabeltjes, alles is netjes gesoldeerd.. nogal een teleurstelling als je net aan de slag wilt met je nieuwe rommel. De foto laat ik nog even achterwege...
    You can't be a vet. You rock too much.

Standaard

Toch is dit echt een foto topic....
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Ja, gemeen he?
    You can't be a vet. You rock too much.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thijst Bekijk bericht
    Het is vooral het "priceless" voordeel van 90+ effecten in één compacte behuizing hebben. Op de plek van de M9 kan ik met goed fatsoen 2 pedaaltjes kwijt, en nu heb er ik er vele malen meer. Het maakt mijn sonisch palet dus veel uitgebreider. Nu heb ik een DynaComp, een SD-1, een TS-9, een DS-1, een Muff - alles direct te selecteren.

Hetzelfde geldt voor de M5 - ik heb nooit overwogen om een losse wah, phaser, flanger, pitch-shift, tremolo etc op mijn board te plaatsen terwijl ik die effecten maar zeer sporadisch gebruik.
    Dat is dus ook de reden dat ik meteen voor de M13 ben gegaan.. Gewoon de meest standaard pedalen die er zijn in een handomdraai (letterlijk) ter beschikking. Vooral de delays in de M-serie zijn erg goed!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door thijst Bekijk bericht
    Mijn board heden ten dage:

Om de discussir voor te zijn: ik heb een M5 en een M9 omdat ik de M5 gebruik voor "exotische" effecten die ik maar 1 of 2 keer gebruik, en op de M5 is het expressie-pedaal aangesloten. De M9 gebruik ik voor overdrives, distortions, fuzzes, en voor meer complexe combinaties van effecten. Ik kan dus scene 1 op de M9 selecteren en 6 verschillende OD's en distortions tot mijn beschikking hebben, terwijl ik de M5 gebruik om daar bv een wah, pitch-shift of flanger overheen te leggen.
    Mooi plankje dit! De M9 is echt razendpopulair bij (pro)gitaristen en zelfs toetsenisten. Een vriend van me heeft twee M9 op zijn plank liggen en is er meer dan lyrisch over. Ik heb er nog even over getwijfeld maar mijn huidige plank met losse pedalen geeft mij meer dan genoeg toon mogelijkheden en zal een extra aanschaf voor een M9 niet rechtvaardigen

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten