Sinds een paar maand heb ik ook een Ibanez. Hieronder wat fotootjes. 't Is zo'n typisch waar je één keer op speelt en meteen van weet: meenemen, niet twijfelen. Al kan dat ook moeilijk, voor dat geld.
![]()
Sinds een paar maand heb ik ook een Ibanez. Hieronder wat fotootjes. 't Is zo'n typisch waar je één keer op speelt en meteen van weet: meenemen, niet twijfelen. Al kan dat ook moeilijk, voor dat geld.
![]()
Helemaal mijn ding, prachtige gitaar
Switch zit alleen wel op een wat rare plek lijkt me. 1 vol en tone is wel gaaf, vind ik zelf veel gemakkelijker dan 2.
"Till I Cadillac"
Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons
Dat dacht ik dus ook! Ik ging om een epiphone dot te proberen, deze hing ernaast. De dot had scheef gemonteerde draaiknoppen, was volledig glanzend gelakt waardoor hij plakte aan de nek en iel klonk. Plus, deze was een stukje goedkoper nog denk ik. Hoedanook, de keus was snel gemaakt! Deze klinkt heerlijk warm en is prachtig in zijn eenvoud. Alhoewel je flink kunt twangen als je'm op de brug zet en de tone helemaal open. En ook, met een gewoon MXR Micro Amp boost erachter: HEUL VEUL OOMPH![]()
Al wel eens eerder gepost, maar ik had niet zoveel omhanden vandaag en heb wat zitten spelen met de iPhone:
Gibson ES-333 met Guyatone Reverb Custom (Twin Reverb copy):
en nog één:
![]()
Soul, funk & jazz: www.tracintracy.com
smakelijk![]()
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Favorieten/bladwijzers