Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 123 van 155 EersteEerste ... 2373113121122123124125133 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.221 t/m 1.230 van 1543
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ron1978 Bekijk bericht
    Als het goed is nu wel. Ik probeerde het eerst met google+, maar die deed het niet. Nu met photobucket.
    Ik heb picasa aan google+ gelinkt (heb dit trouwens puur voor foto albums). Wat je doet is foto uploaden en dan op share klikken, dan word ie openbaar. Dan gewoon simpelweg rechtermuis en afbeeldings url kopiëren

Toffe plank trouwens
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Junior Member

Standaard

Vroeger speelde ik op 009, soms 010 als ik een periode een halve toon lager stemde. Maar ik moet zeggen dat het me alles meevalt hoe soepel ik nu al een paar dagen op deze gitaar speel. Bending gaat wel zwaarder natuurlijk, maar het algehele gevoel is dat de gitaar veel steviger aanvoelt en dat ik veel 'nauwkeuriger' kan spelen. Na het spelen van de Epiphone pakte ik mijn ouwe strat op met 009's en die voelt dan als een vaatdoek.
    013 lijkt me ook wel leuk om eens te proberen, maar eerst maar weer eens eelt kweken op die vingertoppen...

Thanks, Mr. Dynamite!
    Laatst gewijzigd door ron1978; 19 juni 2012 om 23:02 Reden: reactie op Mr. Dynamite

Senior Member

Standaard

009 is voor mietjes! Toffe bak!
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

Senior Member

Standaard

Even een vraagje voor alle semi-hollow-bezitters: Feedback. Zou het lonen om de Super58's nog een keer te waxpotten om de feedbackkans tot een minimum te beperken? Ik vind m'n Ibanez AM-100 geweldig klinken met een dikke scheur, maar de feedback is helaas niet onder controle te krijgen in het repetitiehok ...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Squier4ever Bekijk bericht
    009 is voor mietjes! Toffe bak!
    Op de mijne liggen ook 010-056!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Even een vraagje voor alle semi-hollow-bezitters: Feedback. Zou het lonen om de Super58's nog een keer te waxpotten om de feedbackkans tot een minimum te beperken? Ik vind m'n Ibanez AM-100 geweldig klinken met een dikke scheur, maar de feedback is helaas niet onder controle te krijgen in het repetitiehok ...

Op de mijne liggen ook 010-056!
    Ik zou ze zeker nog een keer waxpotten! Die Super '58 van mij zijn muisstil!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jutter Bekijk bericht
    Ik zou ze zeker nog een keer waxpotten! Die Super '58 van mij zijn muisstil!
    Binnenkort maar eens bij Pipoos binnen wandelen om te kijken of ze daar paraffine en/of bijenwas hebben. Moet ook nog wat oude Super Distortions van een waslaagje voorzien.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Binnenkort maar eens bij Pipoos binnen wandelen om te kijken of ze daar paraffine en/of bijenwas hebben. Moet ook nog wat oude Super Distortions van een waslaagje voorzien.
    Altijd doen! Die Super '58 klinken echt te gek!

Senior Member

Standaard

Ik vind dat altijd zon gok, bij veel vintage elementen haal je er een hoop karakter af met wax.
    Ik heb liever meer ruis dan dat de pups in een keer 2 keer zo klinisch klinken.
    ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rock Bottom Bekijk bericht
    Ik vind dat altijd zon gok, bij veel vintage elementen haal je er een hoop karakter af met wax.
    Ruis heb ik geen last van, wel van feedback. Zeker ook bij die oude (70's) Super Distortions ...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rock Bottom Bekijk bericht
    Mha, dat valt echt wel mee hoor. Er zijn zat elementengoeroe's die muisstille pickups maken.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten