"Till I Cadillac"
Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons
Vroeger speelde ik op 009, soms 010 als ik een periode een halve toon lager stemde. Maar ik moet zeggen dat het me alles meevalt hoe soepel ik nu al een paar dagen op deze gitaar speel. Bending gaat wel zwaarder natuurlijk, maar het algehele gevoel is dat de gitaar veel steviger aanvoelt en dat ik veel 'nauwkeuriger' kan spelen. Na het spelen van de Epiphone pakte ik mijn ouwe strat op met 009's en die voelt dan als een vaatdoek.
013 lijkt me ook wel leuk om eens te proberen, maar eerst maar weer eens eelt kweken op die vingertoppen...
Thanks, Mr. Dynamite!
Laatst gewijzigd door ron1978; 19 juni 2012 om 23:02 Reden: reactie op Mr. Dynamite
009 is voor mietjes! Toffe bak!
Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10
Even een vraagje voor alle semi-hollow-bezitters: Feedback. Zou het lonen om de Super58's nog een keer te waxpotten om de feedbackkans tot een minimum te beperken? Ik vind m'n Ibanez AM-100 geweldig klinken met een dikke scheur, maar de feedback is helaas niet onder controle te krijgen in het repetitiehok ...
Op de mijne liggen ook 010-056!![]()
Ik vind dat altijd zon gok, bij veel vintage elementen haal je er een hoop karakter af met wax.
Ik heb liever meer ruis dan dat de pups in een keer 2 keer zo klinisch klinken.
ก้้้้้้้้้้้้้้้้้้้้ ก็็็็็็็็็็็็็็็็็็็็ กิิิิิิ
Favorieten/bladwijzers