Dat zou heel goed kunnen! Kan idd. nog in die tijd geweest zijn. Toen nog heel veel Cuby op de setlijst, en wat Living Blues. Nu toch meestal vooral eigen werkDe avond ervoor hadden we in de Weegbrug in Roermond gespeeld. Daar was het trouwens wel lekker druk! Op zich hebben we ons verder prima vermaakt. Sindsdien let Mariëlla in Limburg er overigens wel op of het niet toevallig tijdens een belangrijk carnavalsmoment zou vallen. Met drie Limburgers in de band hadden we daar ook wel eerder bij kunnen stilstaan natuurlijk
![]()





Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers