Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 84

Threaded View

  1. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fuchs Bekijk bericht
    En volgens mij was ondergetekende hierbij aanwezig... Heetten jullie toen nog Nederblues?
    Dat zou heel goed kunnen! Kan idd. nog in die tijd geweest zijn. Toen nog heel veel Cuby op de setlijst, en wat Living Blues. Nu toch meestal vooral eigen werk De avond ervoor hadden we in de Weegbrug in Roermond gespeeld. Daar was het trouwens wel lekker druk! Op zich hebben we ons verder prima vermaakt. Sindsdien let Mariëlla in Limburg er overigens wel op of het niet toevallig tijdens een belangrijk carnavalsmoment zou vallen. Met drie Limburgers in de band hadden we daar ook wel eerder bij kunnen stilstaan natuurlijk
    Laatst gewijzigd door Harald; 7 mei 2012 om 09:06

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top