Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom Bekijk bericht
hahaa, die deden we dus al met de vorige zangeres.
zo kom ik aan die clip, zij vond hem.
zit net de mix wat op te poetsen van die eerste keer, vorige week.
de eerste keer voor haar en voor ons sinds tien maanden.
ik zal zo een linkje gooien.

http://www.box.com/s/979c8c650c0a6b76fd49
Klinkt bekend.... had ik dus al eens gehoord van jullie.
Het 'gemis' van de tweede gitaar valt reuze mee. Op naar de versie met de nieuwe zangeres !