Oorspronkelijk geplaatst door bass blom whoei, dit is lekker Ja, top dit. Gaan jullie binnenkort ook doen, natuurlijk. Ben benieuwd.
Yamaha FG-230 (12-snarig), Eastman E10-OM, Martin D28, Yamaha G-100A, Squier Affinity Tele, Ibanez RGA42FM, Santa Cruz OM Koa
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers