Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 9 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 87
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Ja, die hals is vrees ik wel beyond repair
    kans is groot ja. maar ik zou toch toets eraf stomen en es kijken wat en hoe.
    zou de trussrod langs boven zijn ingelegd? of is het echt een functionele skunkstripe?

trouwens: moest de vinder dit topic lezen: respect man, dat je de moeite hebt genomen om de eigenaar op te snorren!

Standaard

Oef.. wat een drama.

Nu ben ik nogal gehecht aan mijn plank hout, maar het zou je maar gebeuren dat je je eigen gitaar op deze manier, maar vooral in deze staat terug krijgt.

Je moet wel echt een varken zijn wil je bij iemand inbreken (1) iets waardevols meenemen (2) en dan direct na braak weer weg donderen (3). Risicovolle zinloze inbraak. Ik wil wel eens weten wat er in zo'n hoofd omgaat. Iets stelen en dan direct weer weg donderen. Vreemd.

Senior Member

Standaard

Inderdaad, wat een drama!
    Wat een ongelooflijke eikels heb je toch op deze aardkloot rondlopen!

En het zijn zulke lekkere stratjes met ongelooflijk lekkere halzen
    Ik vraag me af of er sowieso een after market hals te vinden is die net zo lekker speelt als een Contemporary hals...

Senior Member

Standaard

Holy shit...
    Hier zijn geen woorden voor.
    (En ik betrapte mezelf er op dat ik toch even dacht 'als dat mijn gitaar was had ik die gast alsnog thuis opgezocht'...)
    All animals are equal, but some animals are more equal than others.
    -George Orwell's Animal Farm

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MichaelSS Bekijk bericht
    Je moet wel echt een varken zijn wil je bij iemand inbreken (1) iets waardevols meenemen (2) en dan direct na braak weer weg donderen (3). Risicovolle zinloze inbraak. Ik wil wel eens weten wat er in zo'n hoofd omgaat. Iets stelen en dan direct weer weg donderen. Vreemd.
    Inderdaad, sowieso een varken, al zou de persoon in kwestie daar vanwege de keus van het dier vast aanstoot aan nemen.

Wat er in het hoofd omging bij punt 1 en 2 weet ik niet, maar punt 3 kan ik voor je ophelderen. Samen met de politie heb ik hem behoorlijk op zijn nek gezeten en Japstrat werd 'm blijkbaar iets te heet om vast te houden. En natuurlijk breng je 'm dan niet netjes terug, maar flikker je 'm weg.

Het is onmogelijk proberen te doorgronden hoe een dergelijk persoon denkt. Lukt het jou slechts drie hersencellen in te schakelen? Volgens mij kan dat alleen door flinke kortsluiting en da's niet gezond hoor.
    Laatst gewijzigd door Japcaster; 4 februari 2012 om 13:08

Standaard politie

Japcaster, de politie belde vanochtend voor wat gegevens ze zijn er dus nog wel mee bezig hopen dat ze de dader vinden kan je hem misschien laten opknappen.
    ik zal bij mij in het bedrijf nog even informeren of iemand weet waar de gitaar precies gevonden is dan hoor je het van me. johan66

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Japcaster Bekijk bericht
    Inderdaad, sowieso een varken, al zou de persoon in kwestie daar vanwege de keus van het dier vast aanstoot aan nemen.

Wat er in het hoofd omging bij punt 1 en 2 weet ik niet, maar punt 3 kan ik voor je ophelderen. Samen met de politie heb ik hem behoorlijk op zijn nek gezeten en Japstrat werd 'm blijkbaar iets te heet om vast te houden. En natuurlijk breng je 'm dan niet netjes terug, maar flikker je 'm weg.

Het is onmogelijk proberen te doorgronden hoe een dergelijk persoon denkt. Lukt het jou slechts drie hersencellen in te schakelen? Volgens mij kan dat alleen door flinke kortsluiting en da's niet gezond hoor.

Standaard

Grote dank! Je weet maar nooit welk klein dingetje het verschil kan maken, zodat hij opgepakt kan worden.

Heb vanmorgen de moed bijeengeschraapt en de boel losgehaald. Niet alleen de hals is gebarsten, de body helaas ook. Schroeven van de slagplaat stonden er schuin onder spanning in, de schroefgaten in het hout zijn gebarsten en het tremolo-covertje had een halve centimeter speling in zijn verzinking. Hardware schoongemaakt en in de olie gezet, zodat de boel niet verder roest. Elektronica is compleet overleden. De pickups staan zelfs krom. Zonde van die oude single coils (en de nieuwe Hot Rails...).

Hoe triest ook, grote dank aan Johan66 voor zijn hulp en moeite. Unieke actie die een flink petje af verdient!

Senior Member

Standaard

Water/vocht/kou is niet goed voor je spullen, daar weet Brad Paisley ook alles van.

http://www.premierguitar.com/Magazin...oded_Gear.aspx
    "Ik ben nou eenmaal dol op ouwe troep, ik ben gitarist...."

Standaard

Eerlijk? Dan liever door zoiets...

Senior Member

Standaard

Man,.... die foto's doen echt pijn! zelfs daar ik geen liefhebber ben van stratocasters. dit is gewoon eeuwig zonde en een grove misdaad!

Aarrgghh,.. ik heb gewoon geen woorden voor voor hoe graag ik die dader zou willen afslachten etc.. grrr. de hufter!!!!
    Toooooooooooooooone!!!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten