Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 19 van 25 EersteEerste ... 91718192021 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 181 t/m 190 van 242

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zoon van Piet Bekijk bericht
    Voedingen zijn leuk.. maar niet als je 100+ pedalen hebt!
    Ik heb lang geen 100+ pedalen maar wel veel meer dan ik tegelijkertijd gebruik. Ik heb er een stuk of veertig en gebruik er twee of drie tegelijk. Dat gaat prima met één voeding.
    Ik heb overigens recent mijn holy grail (dacht ik) gevonden. Een SS20. Afknapper zeg! Ik houd 'm voor de verzameling maar wat een onbruikbaar geval is dat. Verder zie post hierboven.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Ik vind de SC10 een lekkere chorus, maar echt extreem is ie niet, wel "aanwezig".
    De Swell Flanger (SF10) kan vrij extreem, en de DCF10 is ook een mooie chorus/flanger. Verder schijnen de DML10 en DML20 best wel extreem te zijn.
    De PH10 is ook leuk, maar ook niet zo extreem.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    DML (10/20). Uniek in zijn soort, ik zou nooit zonder willen. Volledige controle over het moduleren van de delaytijd. Daardoor kun je er flanger en chorus mee maken, maar op langere delaytijden haal je er pure chaos uit. Briljante bakkies!
    OK thanx, ik zal ze eens uit gaan uitproberen. Net FF geyoutubed, die DML 10 is krankzinnig(gers) de 20 zag ik niet maar die kan dezelfde zieke sounds maken ofniet? In iedergeval zeker goedgekeurd. De SF 10 is leuk maar de AF-2 is extremer, dus da's een twijfelaartje.
    Laatst gewijzigd door onrust nv; 4 februari 2012 om 11:08
    ONRUST NV
    De multi industriële muziekfabrikant
    onverstaanbaar helder zonder meer
    Vroeger, toen de knaken nog van hout waren en de pliesie nog op varrekens reed

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door onrust nv Bekijk bericht
    OK thanx, ik zal ze eens uit gaan uitproberen. Net FF geyoutubed, die DML 10 is krankzinnig(gers) de 20 zag ik niet maar die kan dezelfde zieke sounds maken ofniet? In iedergeval zeker goedgekeurd. De SF 10 is leuk maar de AF-2 is extremer, dus da's een twijfelaartje.
    gezien jouw smaak, maar ook in het algemeen, is de AF2 een duidelijk betere keuze. Al is het maar omdat de AF2 een van de meest eigenzinnige en bijzondere flangers is sinds de ADA.

En een stuk goedkoper.
    „…were you born that stupid? Or did you have to study?“

— Robert A. Heinlein: Tunnel in the Sky

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

@2350: sorry, had de smiley niet gezien. en werd gelijk zo dol dat ik niet eens gezien heb wie je was ( een in dit topic bekende 10-fanaat, nota bene). Zo gaat dat als ze je op je gevoelige pedalen trappen..

En die SS 20 is een typisch verzamelaarsding, waarbij de zeldzaamheid de geluidskwaliteit ver overstijgt - en die geluidskwaliteit de zeldzaamheid verklaart.
    Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dirk_Hendrik Bekijk bericht
    gezien jouw smaak, maar ook in het algemeen, is de AF2 een duidelijk betere keuze. Al is het maar omdat de AF2 een van de meest eigenzinnige en bijzondere flangers is sinds de ADA.

En een stuk goedkoper.
    Dat dacht ik ook al en ik heb ook al aardig wat normale flangers zoals de boss BF-2, Tokai TFL-1, Pearl fg01, electric mistress dlx, ibanez digital flanger en Maxon FL-9. Maat die DML vind ik ook wel erg tof.
    De Bi-mode chorus vindt ik trouwens ook wel interesant klinken.
    De flanger hoax staat ook hoog op de aanschaf lijst.
    Laatst gewijzigd door onrust nv; 4 februari 2012 om 16:15
    ONRUST NV
    De multi industriële muziekfabrikant
    onverstaanbaar helder zonder meer
    Vroeger, toen de knaken nog van hout waren en de pliesie nog op varrekens reed

Senior Member

Standaard

Ik kan een DML10 krijgen voor €55,- Da's niet zo slecht toch? Ik kreeg interesse aan de hand van dit topic, dus ja...

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Ik vind alles rond de vijf tientjes okee voor 10 series. enkelen ( TS, FC, MT)kosten wat meer, anderen soms wat minder. Ik begrijp dat de DML een geil ding is, dus dan lijkt de prijs me hartstikke okee..
    wordt tijd dat ik er zelf ook een scoor, geloof ik. Maar ja, net de MS10 gekocht.. en een vintage wah.. en snaren en kabels..en.. en.. en..

Senior Member

Standaard

Ik heb die DML's al zien gaan voor 130 eurie, ik dacht al even iemand te rippen met die €55,- en twijfelde serieus of ik niet eerlijk moest zijn. Maar zo'n superprijs is het nu ook weer niet dus. Ik denk dat ik het ook wel doe, ik ben wel nieuwsgierig naar dat ding en is het niks, dan verkoop ik 'm weer. Verlies zal ik er toch niet op lijden denk ik.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Verlies zul je er niet op lijden.. maar verwacht ook niet dat je 130 E gaat krijgen..

Senior Member

Standaard

Nee, dat had ik ook niet verwacht. Maar als ik quitte draai vind ik het ook goed, ik hoef er niet aan te verdienen. Ik denk ook dat de aanbieders voor dat bedrag hier gezellig hebben zitten meelezen en hebben gehoopt op een plaatselijk hypeje. Toch wilde ik het wel even zeker weten, anders had ik het denk ik niet gedaan voor die €55,-

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten