Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 8 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 77

Discussie: Epiphone Les paul

Senior Member

Standaard

De gitaar is in principe prima, altijd goed checken natuurlijk. Kan je later altijd nog opleuken met betere elementen enzo. Er zijn ook alternativen qua 2 hb/vaste brug gitaren: Michael Kelly, Yamaha, Vintage, LC, Cort.

Line 6 ben ik wat van afgekickt, heb mijn POD alleen nog omdat ie nix meer oplevert Ik zou liever gaan voor een Roland Cube 30 of hoger, of Vox AD/VT 30 of hoger. Of, als je wil rocken op huiskamer volume: Blackstar HT5.

Senior Member

Standaard

De hagstrom lp modellen zijn ook de moeite waard om eens te bekijken. Vindt de kwaliteit daarvan erg goed voor de prijs. Voor jouw budget zou ik ook 2dehands overwegen. Vooral testen idd. Die Vox lijkt me ook goed idee om te testen. Heb deze op werk staan en ben daar tevreden over. Vooral als je nog zoekende bent in je sound zijn alle modussen en effecten fijn om je goed te orienteren. Prima geluid. Met de ad30 heb je ook al genoeg volume om te kunnen repeteren en optreden. Niet ideaal natuurlijk.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Watchmaker Bekijk bericht
    Probeer 'm sowieso eerst uit! Een LP is vrij zwaar en de hoogste posities op de toets zijn moeilijker bereikbaar dan op een - komt-ie weer - Stratocaster, en ook moeilijker dan op een SG. De cool-factor, looks en de klank van een LP trekt velen toch door die nadeeltjes heen.
    Dit kan ik inderdaad te beamen... Heb zelf een Yamaha Strat en Vintage V100 Les Paul en de hogere posities op de LP zijn toch echt een stuk lastiger dan op de Strat. Misschien een Gibson SG achtig model een optie?

Qua versterker, de Fender Mustang 1 is inderdaad ideaal. Je kunt er enorm veel mee en prima geluid... Denk ook aan waar je wil spelen, voor huiskamer gebruik hoef je niet perse een 30W versterker te hebben, de mustang heeft ook prima geluid op de lagere standen.

Standaard Peg

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dagrim1 Bekijk bericht
    Dit kan ik inderdaad te beamen... Heb zelf een Yamaha Strat en Vintage V100 Les Paul en de hogere posities op de LP zijn toch echt een stuk lastiger dan op de Strat. Misschien een Gibson SG achtig model een optie?

Qua versterker, de Fender Mustang 1 is inderdaad ideaal. Je kunt er enorm veel mee en prima geluid... Denk ook aan waar je wil spelen, voor huiskamer gebruik hoef je niet perse een 30W versterker te hebben, de mustang heeft ook prima geluid op de lagere standen.
    Ik heb over een maand terug mijn LP verkocht voor 200euro, het was een heel goed gitaar maar omdat ik veel last heb van mijn nek en ik de LP TE ZWAAR vind heb ik ze weg gedaan. Nu heb ik een Gibson SG Standaard gekocht.

Dit ben ik dus, met de LP die ik verkocht heb voor 200euro.

En heb dus deze Gibson SG Standaard gekocht, ja ze hebben allemaal een tik gehad LOL

En deze bend wel lekker met een setje snaren 09 voor de rockers onder ons LOL

Nog de groentes.
    Laatst gewijzigd door CID-Gibson; 30 januari 2012 om 14:55

Senior Member

Standaard

Zo dan!

F*ck Phil X, the Tone king en Rob Chappers!

Ik ben officieel fan en volger van CID- Gibson nu; GEWELDIG!

Standaard Fan

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sinner1980 Bekijk bericht
    Zo dan!

F*ck Phil X, the Tone king en Rob Chappers!

Ik ben officieel fan en volger van CID- Gibson nu; GEWELDIG!
    Ik ben meer ould school Rocker "Deep Purple AC/DC CCR Rolling Stones Eagels Kiss enz... I'm The Biggest Fan Of AC/DC Leading Gitaar Player Angus Young

Let There Be Rock This Is Not A Love Song

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom Bekijk bericht

Ik heb dat filmpje nu echt al tientallen keren gezien, maar elke keer dat je me een 'vieze piemel' noemt moet ik lachen.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom Bekijk bericht

.........

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Juist ja!
    Dit bericht ter lering en vermaak is tot u gebracht met 97% gerecycleerde elektronen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten