V30's waren veel scheller, die 1936 cab met twee t75 was een hele vooruitgang op de 1960 met vier v30's. Ik denk dat het gewoon aard van het beestje is, het internet staat er vol mee.

Ik ga denk ik voor een andere pickup (tonezone) en voor de 'Joey' mod. Misschien nog wat andere buizen maar eerst die andere, kleine mods. Kost niet al te veel, dus dat is het experimenteren waard.

Ik ga ook maar eens proberen om de preamp op z'n kop te geven voor de pickupbooster van SD door de effectsloop. En dan de master wat lager instellen.