Dit is een meningending. Overtroffen, binnen z'n eigen school, door velen. Daarvoor was hij de inspirator en oprichter van die school maar het blijft overtroffen. De beste? Nee. Een belangrijke in het volwassenmaken van de elektrische gitaar. Maar niet de beste. Idem dat Pastorius, toch wel de laagfrequente tegenhanger van Hendrix, door bijna alle bassisten wordt gezien als grootheid maar niet meer constant nummer 1 op bassistenlijstjes moet staan.
En je negeert m'n ander opmerking en m'n persoonlijke hoofdreden dat ik niet naar Hendrix kan luisteren. Valszingen dus.





Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers