Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 6 123 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 51
  1. #1
    Senior Member
    Geregistreerd
    9 september 2009
    Locatie
    buren#
    Berichten
    3.750

    Standaard Jimi Hendrix de beste gitarist aller tijden!

    Mensen, luister eens even: het blad Rolling Stone heeft Jimi Hendrix uitgeroepen tot beste gitarist aller tijden!
    Het stond zelfs in De Telegraaf vanmorgen!
    Eindelijk de erkenning die 'ie al zo lang verdiende!
    Laatst gewijzigd door Remork1970; 23 november 2011 om 18:53
    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook Donald Trump met een lamp zijn.

  2. #2
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    kijk jij daar zo van op dan?

  3. #3
    Senior Member
    Geregistreerd
    17 juli 2002
    Locatie
    Amsterdam
    Berichten
    32.826

    Standaard

    Wie?............

  4. #4
    Senior Member
    Geregistreerd
    3 oktober 2007
    Locatie
    Katlijk
    Berichten
    4.088

    Standaard

    Dat soort lijstjes zijn absoluut onzinnig imo. Bovendien speelt ook hier smaak een doorslaggevende rol.
    Te koop: ENGL Blackmore top + ENGL 412 Standard cabinet + Z5 footswitch

  5. #5
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    luister eens even, ik hoor nix

    toevallig wel vanmorgen 2 ubuisjes van hem bekeken, sgt pepper, willen we misschien met de band gaan doen

  6. #6
    Moderator
    Geregistreerd
    5 december 2004
    Locatie
    Stedebroec
    Berichten
    36.105

    Standaard

    Hij is bij DWDD uit het lijstje gehaald.
    youtube youtube 2 youtube 3 youtube 4 youtube 5

    Het licht aan het eind van de tunnel kan ook een idioot met een lamp zijn.

  7. #7
    Senior Member
    Geregistreerd
    14 mei 2005
    Locatie
    Prinsenbeek
    Berichten
    7.124

    Standaard

    wow... surprise surprise..... is er een top waar hij niet op 1 staat?

    laat me raden, nummers 2 was jimmy page?

    Verder stonden waarschijnlijk david gilmour, eric clapton en keith richards hoog zoals altijd.
    Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
    Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
    Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
    Te koop: niets

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Thiez Bekijk bericht
    wow... surprise surprise..... is er een top waar hij niet op 1 staat?

    laat me raden, nummers 2 was jimmy page?

    Verder stonden waarschijnlijk david gilmour, eric clapton en keith richards hoog zoals altijd.
    je vergeet kurt cobain.
    die lijsten zijn absoluut onzin, wat hendrix deed destijds was toen vrij uniek,
    een overgewaardeerde gitarist, mede doordat jan met de pet geen weet heeft van de supergitaristen die zich buiten het mainstream gebeuren bevinden komt hij altijd hoog in de lijst.

  9. #9
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    je vergeet kurt cobain.
    die lijsten zijn absoluut onzin, wat hendrix deed destijds was toen vrij uniek,
    een overgewaardeerde gitarist, mede doordat jan met de pet geen weet heeft van de supergitaristen die zich buiten het mainstream gebeuren bevinden komt hij altijd hoog in de lijst.
    precies, uniek voor die tijd maar als hij nu op het podium zou staan en zo speelde vlogen de tomaten/eieren/graspollen om zijn oren

  10. #10
    Senior Member
    Geregistreerd
    6 november 2005
    Locatie
    net niet in friesland :D
    Berichten
    21.363
    Blog Entries
    2

    Standaard

    hahaa, de firefox met die youtube van hendrix stond nog open en wat staat er bij related?


 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top