Hi
Zonde van je bijl.....
Ze zijn gemaakt van een vuren houten frame, geloof ik, en masonrite (zeg maar hardboard) boven en onderblad.
Je kunt ze met een aardappelschilmesje op open haard formaat krijgen.
@Buzzel
De waiver (het wegwuiven van de eventuele verantwoordelijkheid) van Photobucket, staat buiten de contractuele relatie die ontstaat, als iemand zonder toestemming een foto gebruikt en buiten context plaatst.
Gebruik maken van iemands dienst of product, zonder vooraf overeenstemming te hebben over aard en omvang van die overeenkomst, plaatst diegene die de dienst afgenomen heeft in een bijzonder lastig parket. Hij kan niet meer onderhandelen over de prijs. Het enige verweer zou kunnen zijn dat mijn prijs krankzinnig is. Te bewijzen door degene die zo stom was de dienst af te nemen zonder overeenstemming. Ik wens die persoon veel wijsheid en een goede advokaat/rechtsbijstandverzekering toe.
Het gegeven dat ik een foto publiceer onder de noemer 'mooiste gitaar van 2010' maakt noch mij, noch de foto vogelvrij. Gewoon NL wetgeving/- recht. Hoef ik niets speciaals voor te doen. Er staat (dacht ik duidelijk): Een ludieke manier om.....
Vriendelijke groet, Gus
Favorieten/bladwijzers