Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 62 van 124 EersteEerste ... 1252606162636472112 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 611 t/m 620 van 1240

Discussie: Lelijkste gitaar

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    De temporary art behandeling dan maar?
    Hi
    Zonde van je bijl.....
    Ze zijn gemaakt van een vuren houten frame, geloof ik, en masonrite (zeg maar hardboard) boven en onderblad.

Je kunt ze met een aardappelschilmesje op open haard formaat krijgen.

@Buzzel
    De waiver (het wegwuiven van de eventuele verantwoordelijkheid) van Photobucket, staat buiten de contractuele relatie die ontstaat, als iemand zonder toestemming een foto gebruikt en buiten context plaatst.

Gebruik maken van iemands dienst of product, zonder vooraf overeenstemming te hebben over aard en omvang van die overeenkomst, plaatst diegene die de dienst afgenomen heeft in een bijzonder lastig parket. Hij kan niet meer onderhandelen over de prijs. Het enige verweer zou kunnen zijn dat mijn prijs krankzinnig is. Te bewijzen door degene die zo stom was de dienst af te nemen zonder overeenstemming. Ik wens die persoon veel wijsheid en een goede advokaat/rechtsbijstandverzekering toe.

Het gegeven dat ik een foto publiceer onder de noemer 'mooiste gitaar van 2010' maakt noch mij, noch de foto vogelvrij. Gewoon NL wetgeving/- recht. Hoef ik niets speciaals voor te doen. Er staat (dacht ik duidelijk): Een ludieke manier om.....

Vriendelijke groet, Gus
    Laatst gewijzigd door Duhsjaak; 19 november 2011 om 20:40

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Hi

@Buzzel
    De waiver (het wegwuiven van de eventuele verantwoordelijkheid) van Photobucket, staat buiten de contractuele relatie die ontstaat, als iemand zonder toestemming een foto gebruikt en buiten context plaatst.

Gebruik maken van iemands dienst of product, zonder vooraf overeenstemming te hebben over aard en omvang van die overeenkomst, plaatst diegene die de dienst afgenomen heeft in een bijzonder lastig parket. Hij kan niet meer onderhandelen over de prijs. Het enige verweer zou kunnen zijn dat mijn prijs krankzinnig is. Te bewijzen door degene die zo stom was de dienst af te nemen zonder overeenstemming. Ik wens die persoon veel wijsheid en een goede advokaat/rechtsbijstandverzekering toe.

Het gegeven dat ik een foto publiceer onder de noemer 'mooiste gitaar van 2010' maakt noch mij, noch de foto vogelvrij.

Vriendelijke groet, Gus
    Ik heb nog even wat gegoogeld en je hebt gelijk (duhu). Ik wil nog wel wat kwijt over jou gitaar. Ik respecteer de gewaagdheid en originaliteit van daenelectro gitaren. Sommige modellen vind ik echt geweldig, maar deze hoort daar niet bij
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Duhsjaak Bekijk bericht
    Hi
    Zonde van je bijl.....
    Ze zijn gemaakt van een vuren houten frame, geloof ik, en masonrite (zeg maar hardboard) boven en onderblad.

Je kunt ze met een aardappelschilmesje op open haard formaat krijgen.

@Buzzel

Het gegeven dat ik een foto publiceer onder de noemer 'mooiste gitaar van 2010' maakt noch mij, noch de foto vogelvrij. Gewoon NL wetgeving/- recht. Hoef ik niets speciaals voor te doen. Er staat (dacht ik duidelijk): Een ludieke manier om.....

Vriendelijke groet, Gus
    Dan moet je er alleen nog achter komen wie er schuilgaat achter de vele pseudoniemen, waar ze wonen en zien te bewijzen dat ze toerekeningsvatbaar waren toen ze dit deden.

Ik was ontoerekeningsvatbaar want onder invloed van drank, drugs en ik ben eens ontvoerd door ufo's die experimenten van seksuele aard met me deden toen ik last jad van gespleten persoonlijkheid.

En alles.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kritz Bekijk bericht
    Telec.US James Burton sign

Uploaded with ImageShack.us
    Ik ben ontoerekeningsvatbaar

Plierpsk

Senior Member

Standaard

Uploaded with ImageShack.us
    VRIJHEID STERFT NIET

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

oei die met die tegeltjes is ook lelijk ja

Standaard

Ah nee, mooi!
    Aaron Stonebeat
    Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
    Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom Bekijk bericht
    oei die met die tegeltjes is ook lelijk ja

Ik denk als je deze gitaar in handen had,dat je hem mooier en mooier ging vinden. Dit is een prachtige gitaar zonder meer. Smaken verschillen natuurlijk.
    VRIJHEID STERFT NIET

Senior Member
    Blog Entries
    2

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kritz Bekijk bericht
    Ik denk als je deze gitaar in handen had,dat je hem mooier en mooier ging vinden. Dit is een prachtige gitaar zonder meer. Smaken verschillen natuurlijk.
    nou zet jij ook al je gitaren niet echt lekker op de foto daar tussen die twee ramen met die vaagroze waas er over en weinig contrast.
    ik kan me heel goed voorstellen dat jij en anderen hem mooi vinden.
    en ik zit ook maar wat puberaal te jennen natuurlijk niewaar?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom Bekijk bericht
    nou zet jij ook al je gitaren niet echt lekker op de foto daar tussen die twee ramen met die vaagroze waas er over en weinig contrast.
    ik kan me heel goed voorstellen dat jij en anderen hem mooi vinden.
    en ik zit ook maar wat puberaal te jennen natuurlijk niewaar?

Daar heb je gelijk in, de gitaren verdienen een betere present. Het is momenteel erg moeilijk voor mij om het anders te doen. Wat dat puberaal plagen betreft......kan ik alleen maar toejuichen. Ik sla graag de bal terug.
    VRIJHEID STERFT NIET

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten