Laatst gewijzigd door Buzzel; 19 november 2011 om 17:05
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Die met de longhorn's vind ik helemaal niet mooi. Wel krijg je er een paar tepelloze hangtetten bij........kijk maar.
VRIJHEID STERFT NIET
Hi
Waarom is zonder mijn toestemming weer mijn foto geplaatst van mijn Danelectro Longhorn. Ik heb hiertegen al eind 2010 en begin 2011 tegen geprotesteerd.
Ik heb beeldrecht op die foto en diegene die hem plaatst zonder vooraf met mij een fee voor het gebruik van mijn foto overeen te komen, moet na plaatsing het bedrag betalen dat ik (IK dus) redelijk acht.
Gezien de tijden waarin wij leven acht ik tamelijk hoge bedragen redelijk.
Dit fenomeen (Beeldrecht) is diverse malen door NL rechters bekrachtigd.
Hij is geplaatst onder de noemer: Mooiste gitaar van 2010 en aan die intentie mag niet worden getornd zonder mijn akkoord.
Wat ik hier probeer te doen is op ludieke wijze naar voren te brengen wat de juridische (ik win) consequenties zijn (jij betaalt € 450,00) van een plaatsing van mijn foto van mijn gitaar zonder mijn toestemming. En die heb ik niet gegeven. Eerder protest is zonder reactie in de wind geslagen. Je vraagt je af of dit verstandig is.
Vriendelijke groet, Gus
Onder voorbehoud van rechten en weren.
Laatst gewijzigd door Duhsjaak; 19 november 2011 om 18:53
Of fuck...
Mannen, bel snel de exorcisten van de katholieke kerk, Gus is bezeten door de geest van CID Gibson !!![]()
All animals are equal, but some animals are more equal than others.
-George Orwell's Animal Farm
Zaak verworpen op esthetische gronden![]()
Gear:
Schecter C-1 BlackJack | Schecter Hellraiser Sunset FR | PRS Torero SE | Vintage V6 Icon LB
Blackstar Artisan 30H | Blackstar HT-Blackfire | Demeter Comp-2 Pro | 1x12 SugarCone
sjaak.. gus..
deze bedoel je?
aan de naam van de map te zien..
http://i1179.photobucket.com/albums/...DSC03859-1.jpg
heb je dat plaatje zelf op het net gegooid.
als je niet wilt dat mensen het plaatje linken, doorplakken, moet je het weghalen.
en ik moet ze stiekum wel gelijk geven dat ie lelijk is![]()
Favorieten/bladwijzers