Ik heb hem al gevonden geloof ik, m'n eerste ingeving was gelijk goed
Gefeliciteerd alvast! Schijnen wel behoorlijk nette gitaren te zijn voor het geld.
Zal m'n mond houden![]()
Ik heb hem al gevonden geloof ik, m'n eerste ingeving was gelijk goed
Gefeliciteerd alvast! Schijnen wel behoorlijk nette gitaren te zijn voor het geld.
Zal m'n mond houden![]()
Ach, het is ook weer geen groot geheim hoor.
Ik schaam me er niet voor dat ik gek ben op goedkope gitaartjes
Het is een gok en soms heb je geluk en soms valt het tegen.
Het is ook wel spannend of hij zonder kleerscheuren hier komt over die afstand.
Helemaal niks mis met goedkope gitaren, als je er maar lekker op speelt en flink luid ook als het even kan
Zag afgelopen woensdag Triggerfinger in de Melkweg. De bassist speelde zeker de helft van de set op een spotgoedkoop blauw Squier basje. Zo'n telecaster bas, je weet het wel. Nou dat klonk me toch een partij goed hoor. Je kan tegenwoordig erg veel leuks kopen voor rond de 300 euro en dat is alleen maar mooi meegenomen toch?
Normaal houd ik niet zo van doe het zelf op je gitaar, maar dit vind ik heel smaakvol! Bravo!
The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
http://gitaarpodcast.nl/
NICE!
Hoeveel maakt dat nu uit of ie semi hollow is? Is dat echt een verschil van dag en nacht qua klank, of is het meer een nuance verschil?
Kan me voorstellen dat de resonantie wel wat meer is bij de semi hollow, maar aan de andere kant, 'mis' je wel wat massa.
(reden dat ik dat vraag is omdat ik al goede solidbody Tele's heb en overweeg om ook een semi hollow G&L classic bluesboy te gaan kopen).
yeah, mijn tele is klaar
![]()
Dat massa kan meevallen.Het is maar net van welk hout je hem maakt.Mijn zwaarste tele die ik heb gemaakt is een hollow body.Dik 5,5 cm en gemaakt van maple en mahonie. Loeizwaar en heb hem voorzien van een extra brede riem want anders is ie niet te bespelen...(voor je rug en nekspieren).
Quo klank....tja ik heb er 3 elementen opgezet dus je hebt meer mogelijkheden ........,
JJ
To Quo or not To Quo....The Status Quo will rock forever all over the world...again and again.
The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
http://gitaarpodcast.nl/
Favorieten/bladwijzers