Laatst gewijzigd door Babelouba; 9 november 2011 om 22:11
Guitars: Fender Telecaster '67 || Fender Stratocaster Ultra '91|| Smitty HS Telecaster
Amps: Fender Bandmaster '64 || Jackson Newcastle 30 || Fender Vibrolux '71 || 2x Two Notes Live ||
Band: Beat The Stones || Trouble
ik ga toch de slagplaat vervangen.
zag vanmorgen iets op ebay en kon het ondanks negatief advies van vrienden, ook positief en 1 zelfs dwingend, niet laten
een photoshop, slagplaat moet nog uit duitserland komen..
![]()
O jawel ! Gewoon doen![]()
eerste zelfbouwsel van mij...
![]()
Ik vind dat brug kapje van een telecaster niet staan
als je het hebt over de ashtray op die met houten slagplaat: tja da's omdat je het zelden ziet. Ik vind het de kers op de taart qua teledesign, alleen jammer dat het je met de ashtray on niet kan palmmuten. Maar daar had Leo nog nooit van gehoord toen ie 'm ontwierp. maar mooi vind ik het zekèr.
Ovation Collectors Edition '97, Martin HD-28 & Fishman Matrix Infinity, Simon & Patrick Showcase FM & Fishman Ellipse Matrix Blend, Larrivee OM-03R, Fender Baja Telecaster, Vision & Gerrinez bass, Richwood Irish Bouzouki, Simon & Patrick Vintage Burst Parlor Cedar HG A3.2
Deze schoonheid is momenteel naar me op weg.
Heb expres de headstock even weggepoetst om het spannend te houdenwant wie mij kent weet dat ik niet 'gewoon' een hoop geld heb uitgegeven aan een 7ender.
Aan wie hem herkent...hou het nog even geheim voor de fun.
Zodra ik hem hier heb (kan wel een een sinterklaascadeautje worden, zo laat) maak ik zelf foto's.
Laatst gewijzigd door Franc; 12 november 2011 om 06:57
Favorieten/bladwijzers