Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 49 van 50 EersteEerste ... 3947484950 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 481 t/m 490 van 493
    Senior Member

Standaard

Misschien dat de power rails iets is? Volgens mij moet dat een soort Dimarzio X2N clone voorstellen.
    Zelf heb ik laatst een Fat Pat gekocht voor in de neck van mijn ibanez. En die doet bijv. de tone van de solo's van dave murray, etc. wel goed. Ben ik heel tevreden over. Maarja, dan moet je nog een brugpup.

Senior Member

Standaard

Hoi, een vraagje.

Ik zoek een goed setje single coils voor een strat, stijl blues, classic rock, southern rock. Ik ben aan het twijfelen tss deze 3:

- GFS "Premium II" Alnico II, Hand Bevelled Strat Set
    - Premium Alnico Strat Pickups (al dan niet Overwound)
    - "Jimi" Reverse Stagger Alnico Premium Pickup Set

Ik vind hier niet zoveel geluidfragmenten van.

Iemand van jullie toevallig ervaring met deze pu's?
    The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn’t exist ...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Methoxy7 Bekijk bericht
    Hoi, een vraagje.

Ik zoek een goed setje single coils voor een strat, stijl blues, classic rock, southern rock. Ik ben aan het twijfelen tss deze 3:

- GFS "Premium II" Alnico II, Hand Bevelled Strat Set
    - Premium Alnico Strat Pickups (al dan niet Overwound)
    - "Jimi" Reverse Stagger Alnico Premium Pickup Set

Ik vind hier niet zoveel geluidfragmenten van.

Iemand van jullie toevallig ervaring met deze pu's?
    Ik ben ook benieuwd naar het antwoord!!! ;-)
    Groovie Guitar Guus

Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

Senior Member

Standaard

Volgens Curtis van Guitarfetish:

The Premium IIs would be your best bet. They are a great all around strat set. I would go with 250k pots with .047uf caps.
    The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn’t exist ...

Senior Member

Standaard

Even een oud topic omhoog halen.

Ik heb, gebaseerd op de filmpjes en youtube's, een setje mean90 besteld voor in mijn squier jagmaster.

Iemand hier ervaring mee?

Mvg,
    Wim

Senior Member

Standaard

Die specifieke pickups ken ik niet, maar ik kan je wel zeggen dat ik over het merk en de service van het bedrijf super tevreden ben!

De pickups die ik in mijn goedkope Squier heb gezet maakt dat het mijn favoriete gitaar is en dat ik de Fender tegenwoordig thuis laat!
    [*]Fender Stratocaster Elite Deluxe & Squier Stratocaster[*]Boss GT-Pro preamp & Roland FC-300 footcontroller[*]Marshall 9100 power amp & Marshall 1936 cabinet

Standaard

Ik heb onlangs een setje Mean90's gekocht voor in een Japanse Les Paul kloon en ik ben er zeer tevreden over! Klinkt echt wel heel erg smakelijk... Ben van oorsprong altijd meer gecharmeerd geweest van humbuckers en moest niet veel hebben van P90 elementen, maar toch de stap genomen en ik vind ze heel erg lekker klinken.
    coverband 'Alle 13 '

Senior Member

Standaard

Ik heb een aantal jaren geleden de humbuckers van mij Epi SG vervangen door een setje mean 90's. Ook ik ben er zeer tevreden.

Senior Member

Standaard

Ik heb een set Crunchy Pat's in mijn zelfbouw, en die vind ik heel behoorlijk klinken, een lekkere Guns 'n Roses sound in de overdrive, maar een Fleetwood Mac's Albatross clean op het nekelement. Ik vind ze het geld meer dan waard!
    Mijn Les Paul zelfbouwproject
    Mijn zelfbouw Superstrat project
    Te koop aangeboden: zo goed als nieuw 12" radiusblok. Eventueel ruilen tegen 16" blok

Standaard

Ik heb er drie van. Twee in een Washburn Huppeldepup 2, waarbij huppelde pup staat voor de naam van een gitarist. Daar heb ik dus een beuk gitaartje van gemaakt. En een in de plaats van een humbukkel uit een spotgoedkope Ibanez.

Ik ben inderdaad niet zo van de humbuckers. Of beter gezegd van de goedkope humbuckers.
    Dan kan je beter single coil hebben altijd feest.

De pups zijn zeer keurig/waar voor het geld.
    Dit kan ik niet zeggen voor de GFS organisatie. Mijn laatste zending van drie pups kwam kapot uit de doos. Tuurlijk krijg je je geld terug, maar wel zelf de €28,00 opkotsen voor de retourzending.

Dus pups kunnen beter, maar zijn keurig waar voor hun geld. Want kosten dus ook heel weinig.
    De GFS organisatie? Mwaahhhh.
    Mijn mening maar.
    Vriendelijke groet, Gus

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten