Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 942 van 1797 EersteEerste ... 44284289293294094194294394495299210421442 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 9.411 t/m 9.420 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    De meeste Mustangs die te koop worden aangeboden zijn uit de 70's en de kwaliteit is beduidend minder als de jaren 60 exemplaren, goed testen dus

Mijn blauwe Mustang is bijna klaar, zit nog op een paar onderdelen uit de USA te wachten.

Ik heb van MP nog een losse Mustang body gekocht, want ik heb nog zoveel onderdelen over, waaronder een 22.5 Fender hals, dat ik er eentje in elkaar ga zetten, een allergaartje zeg maar.

Daar wil ik Dimarzio mini humbuckers in single coil formaat in gaan zetten en de schuifschakelaars gaan dan dienen als aan/uit/coilsplit schakelaar.
    Ik zit erg te dubben over die blauwe van MP. Vind hem iig wel erg mooi maar vind het stiekum nog best veel geld (hoewel die het ongetwijfeld wel waard zal zijn). Als ik zon ding koop zal het iig geen Reissue zijn.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CID-Gibson Bekijk bericht
    Ik heb het teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering of schurft aan mijn reet.

Senior Member

Standaard

Mijn portie Mustangs heb ik wel gehad maar ik zit al tijden te azen op een Cyclone II maar voorbij komen ho maar.

Senior Member

Standaard

Nadeel van gitaren ... er is er altijd een die je niet hebt. Zat net eens heel voorzichtig te kijken wat een echte 62 strat moet kosten maar dat ga ik nooit niet kunnen betalen ben ik bang. Dat zou dan nog wel erg gaaf zijn om te hebben. Maar goed ... het is en blijft toch ook een beetje een verslaving.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BobvanKempen Bekijk bericht
    Terwijl dezelfde gitaar te koop staat met een kleine lakbeschadiging in de buurt van de Neckplate en die krijgt er ook al geen 950 voor. Deze man mag nog lang gaan genieten van zijn Relic gitaar want ik denk dat zelfs de 600 van Geert erg positief is.
    Het is blijkbaar geen relic, maar een "klankexperiment".

Als het nou een verder bijzondere gitaar was, dan zou het nog in de categorie "kun je er mee leven" vallen. Maar dat is hier niet het geval, met als gevolg dat ik ook denk dat ie er nog lang "plezier" van gaat hebben.
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member

Standaard

Nadeel van gitaren ... er is er altijd een die je niet hebt. Zat net eens heel voorzichtig te kijken wat een echte 62 strat moet kosten maar dat ga ik nooit niet kunnen betalen ben ik bang. Dat zou dan nog wel erg gaaf zijn om te hebben. Maar goed ... het is en blijft toch ook een beetje een verslaving.
    Dat dacht ik eerst ook voor mijn 62' strat, maar ik heb een goeie vaste klanten korting kunnen krijgen en hij wou er van af Maar hij is elke cent waard, wat een geweldige gitaar. Je kan er alles behalve metal me spelen (zijn altijd uitzonderingen).
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    Dat dacht ik eerst ook voor mijn 62' strat, maar ik heb een goeie vaste klanten korting kunnen krijgen en hij wou er van af Maar hij is elke cent waard, wat een geweldige gitaar. Je kan er alles behalve metal me spelen (zijn altijd uitzonderingen).
    Ach voorlopig zou ik hem nog niet kunnen kopen als ik er tegen een aanloop die 2000 vraagt dus ik hoef niet eens te kijken eigenlijk maar erg gaaf zijn ze wel.

Senior Member

Standaard

Ach voorlopig zou ik hem nog niet kunnen kopen als ik er tegen een aanloop die 2000 vraagt dus ik hoef niet eens te kijken eigenlijk maar erg gaaf zijn ze wel.
    kerel waar ik hem nieuwe heb gekocht had hem voor 1950 in de winkel hangen. Ik mocht hem een week lenen. en heb hem thuis vanaf mijn stoel voor 1450 gekocht

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Buzzel Bekijk bericht
    kerel waar ik hem nieuwe heb gekocht had hem voor 1950 in de winkel hangen. Ik mocht hem een week lenen. en heb hem thuis vanaf mijn stoel voor 1450 gekocht

Oh maar ik 62ri heb ik ... ik heb het over een echte 1962 tot 1965 strat (staat er nu een op MP voor 7000).

Senior Member

Standaard

Oh maar ik 62ri heb ik ... ik heb het over een echte 1962 tot 1965 strat (staat er nu een op MP voor 7000).
    jaaa, oke altijd baas boven baas.

Senior Member

Standaard

Ik zit erg te dubben over die blauwe van MP. Vind hem iig wel erg mooi maar vind het stiekum nog best veel geld (hoewel die het ongetwijfeld wel waard zal zijn). Als ik zon ding koop zal het iig geen Reissue zijn.
    Ik vind E 1650,00 erg veel geld voor een dergelijke gitaar.
    Ok ze zijn wel zeldzaam, maar de Mustang geniet niet de de populariteit zoals dat van de Stratocaster en de Telecaster.

Daarnaast zijn het kwalitatief ook zeker niet de beste Fenders.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten