Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Natuurlijk zit alles er al in:
Nu (of morgen) bekabelen. Ik ben bang dat ik niet genoeg kabels (in ieder geval niet in een lengte) heb dus dan zal ik nieuwe moeten bestellen. Het leven is zwaar :P.
EDIT: bijna alle audiokabels zitten er al in. Tot nu toe was alles van de goede lengte en ik hoef er maar 4 op maat te knippen. Da's morgen zo gepiept en dan kan ik ze vastmaken (denk niet dat ik genoeg kleefvoetjes heb) en met MIDI en de stroomvoorziening beginnen.
Laatst gewijzigd door Liquid_Metal; 28 september 2011 om 22:46
Vandaag ben ik een heel stuk opgeschoten en bijna alle kabels zitten erin. Ik hoop dat jullie er tegen kunnen:
De stroom staat er in ieder geval op, of alle audio het doet ga ik nu ondervinden:
Ik denk dat ik zaterdag begin met het wegwerken van alle kabels. Ik heb namelijk een tekort aan kleefvoetjes en tiewraps. Dan haal ik gelijk een kleine stekker voor de GCX adapter en een extra IEC-IEC kabel (ik kom er een tekort, ik snap echt niet waar ze allemaal zijn).
De MIDI-kabel (XLR input) deed ontzettend moeilijk dus die heb ik tweemaal moeten solderen (terwijl 'ie eigenlijk al goed was). Maar het ziet er nu wel extra netjes uit.
EDIT: een snelle test duidt aan dat alles werkt (alle pedalen en preamp doen het, beide speakers kunnen alles ontvangen en de GMajor 2 loopt in stereo).
Laatst gewijzigd door Liquid_Metal; 29 september 2011 om 16:07
Favorieten/bladwijzers