Ik ben net eens door mijn rackfoto's gegaan en aangezien dit topic toch een beetje dood is, eens een highlight van de evolutie van mijn rack.
8-9-2008 (ENGL E530 en Peavey Classic van Frederik (caliban), Harley Benton cab nieuw en G-Major + Behringer FCB1010 tweedehands):
13-5-2009 (een half jaar na het leren van de term 'tonesuck):
1-8-2009 (de G-Major2 was sinds kort uit en de verhalen waren erg positief):
7-12-2009 (na het zien van een advertentie van de GT Trio):
8-1-2010 (aanschaf van GCX, GCP (not shown) en een aantal pedalen):
12-4-2010 (poweramp ruil (wat me triggerde om de E530 weer te gebruiken) en aanschaf ENGL cabinet):
22-8-2010 (veel lovends gehoord over de ENGL SE. Na besloten te hebben voorlopig geen SE te kopen dook er toch een tweedehands op. En ja, GAAAAS):
Komende half jaar zit ik in Kopenhagen dus is gear kopen nogal zinloos. Maar er zijn al plannen:
-Mayones Setius PRO 7 (komt binnen een half jaar)
-Prostage Remote Wah
-TC Electronic M2000 of M3000 voor delays (in parallel aangesloten op de Digital Out van de G-Major2)
-Roland SDX330 schijnt een supergoede chorus/flanger unit te zijn. Nog geen plannen, maar ik wil 'm zeker horen
Misschien een vierde rackje met Wireless, Tuner en 2HE rackdrawer. Dit rack kan dan thuis compleet achterwege gelaten worden. Maar Wireless komt als we met de band lekker veel op kunnen treden.
En waarom? Omdat ik in januari 2008 een Boss GT-8 kocht en in mei van dat jaar lid werd van dit forum... XD
Favorieten/bladwijzers