Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 214 van 252 EersteEerste ... 114164204212213214215216224 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.131 t/m 2.140 van 2514

Standaard

haha, kom ik aan met mijn

- Fender frontman 2x12 100 watter
    - Vox v847 wah pedal
    - Fender usa std. strat

EN THATS IT xD

vind t ook meer dan zat zo, eventueel nog een lekker waterig chorusje en heeeeel misschien ooit een synth wah... gewoon omdat t sick is.

Senior Member

Standaard

Laatst gewijzigd door vincedepooh; 9 september 2011 om 21:10
    Don`t eat that yellow snow.

Senior Member

Standaard De nachtmerrie van elke rackgebruiker

Ik neem aan dat dit gevreesd wordt:

Ik weet nog niet precies welke layout ik wil hebben en bovendien past het niet zo goed, dus ik maak het nog niet af.
    Ik zou graag een 10 HE aanschaffen met daarin:

- Powerconditioner
    - 2 HE pedaltray
    - Switchblade
    - GCX
    - 2 HE ENGL SE preamp
    - G-Major 2
    - Racktuner
    - Mogelijk een Lexicon MPX G2 die ik overweeg. Lijkt me een ontzettend gaaf toestel en icm de Switchblade heb ik dan wezenlijk 3 multifx ter beschikking. Dan zal mijn rack voor een tijdje weer af zijn.

Overigens komen de poweramp (3 HE) en racklade dan in een 6 HE rackje en heb ik 2 x 4 HE over.

Mooie foto's komen voorlopig dus helaas nog niet.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Liquid_Metal Bekijk bericht
    De nachtmerrie van elke rackgebruiker
    Damn, wat ben ik blij dat ik alleen nog maar "losse pedalen"* gebruik als ik dat zo zie.
    Nee, ik moet er niet aan denken om zo'n setup te hebben. Ik ben nu al vaak teveel bezig met het inregelen of verwisselen van pedalen.

*"Losse pedalen" tussen quotes, omdat ze natuurlijk vast staan op een plank, en met patchkabels blablabla...

Standaard

Ai da's een flinke warboel inderdaad, een een behoorlijk aantal meters kabel bij elkaar. Een enkel rack waar je enkel je gitaar, floorboard en speakerkast(en) nog op hoeft aan te sluiten is dan toch makkelijk denk ik, afgezien van het gewicht dan....
    Old school Metallica Tribute: Hammer of Justice

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Damn, wat ben ik blij dat ik alleen nog maar "losse pedalen"* gebruik als ik dat zo zie.
    Nee, ik moet er niet aan denken om zo'n setup te hebben. Ik ben nu al vaak teveel bezig met het inregelen of verwisselen van pedalen.

*"Losse pedalen" tussen quotes, omdat ze natuurlijk vast staan op een plank, en met patchkabels blablabla...
    Nou dat verwisselen en inregelen van pedalen hoeft dus niet meer als het eenmaal staat. De Switchblade en GCX zijn dan het hart van mijn rack en van daar uit kan ik alles routen, switchen en loopen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door interessander Bekijk bericht
    Ai da's een flinke warboel inderdaad, een een behoorlijk aantal meters kabel bij elkaar. Een enkel rack waar je enkel je gitaar, floorboard en speakerkast(en) nog op hoeft aan te sluiten is dan toch makkelijk denk ik, afgezien van het gewicht dan....
    Exact: gitaar via de GCX aan de voorkant naar binnen en aan de achterkant via een rackplate naar de poweramp in een ander rack. Aan de achterkant een aansluiting voor stroom in (naar de powerconditioner) en out (naar de poweramp) en MIDI in (alle MIDI devices zitten dan in 1 rack).
    Het is nu ook verre van efficient bekabeld hoor, maar sommige kabels zijn net iets te kort dus ik heb maar gewoon "gepakt wat ik pakken kon".

Ik overweeg dus een 10 HE maar die dingen zijn vrij prijzig en ik heb geen geld meer beschikbaar, dus ik wacht tot ik tweedehands een mooie deal zie. Het werkt allemaal dus voor thuis is het geen enkel probleem. De eerste gig zou in begin november kunnen zijn maar dat is nog niet eens zeker (en anders kan ik altijd een aangepaste rig meenemen).

Senior Member

Standaard

Raoul,

dat is teminste nog eens een RACK..niet zo'n mietig 4HE-tje met een AxeFx of zo....!!

Als we op facebook waren dan zou er staan "Hole vindt dit leuk".

10HE is volgens mij compleet onhandelbaar. modulair zoals je nu hebt is makkelijker. Ik zou dan gaan voor een versterkerunit en een switch/effecten unit.

BTW Switchblade gekocht zie ik! Nice...Echt mooi spul hoor..

PS..Je sub te koop? Pics/Prijs?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hole Bekijk bericht
    Raoul,

dat is teminste nog eens een RACK..niet zo'n mietig 4HE-tje met een AxeFx of zo....!!

Als we op facebook waren dan zou er staan "Hole vindt dit leuk".

10HE is volgens mij compleet onhandelbaar. modulair zoals je nu hebt is makkelijker. Ik zou dan gaan voor een versterkerunit en een switch/effecten unit.

BTW Switchblade gekocht zie ik! Nice...Echt mooi spul hoor..

PS..Je sub te koop? Pics/Prijs?
    Het begint monsterlijke vormen aan te nemen :P. Ik weet niet hoe ontilbaar een 10 HE is. 6 HE is héél makkelijk te doen.
    Maar omdat alles nu van en naar de Switchblade loopt is modulair niet zo logisch en zou me veel kabels kosten.

Ik stuur je pm over de Musicman Sub1 want die is inderdaad nog te koop.

Standaard

Liquid_Metal - Raoul,

Wat ik lees... dat je je pedalen tray... los van je 'soundcase' wil koppelen.
    Ikzelf heb een rack (soundrack) 6 he en een rack (poweramp).

In het 'soundrack' zoveel mogelijk korte kabels tussen GCX - Pedalen - Processor en pre amp... dan alleen 2 kabels van het eindsignaal naar de poweramp. De 220 van de poweramp komt weer uit het 'soundrack' (via de Furmann).
    Overigens heb ik de Furmann aan de achterzijde hangen... kwam ik precies uit met mijn 6HE - de uitgang die op de voorkant van de Furmann (dus nu aan de achterzijde) gebruik ik t.b.v. mijn poweramp, of als ik alleen met mijn combo speel..
    Groovie Guitar Guus

Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groovieguitarguus Bekijk bericht
    Liquid_Metal - Raoul,

Wat ik lees... dat je je pedalen tray... los van je 'soundcase' wil koppelen.
    Ikzelf heb een rack (soundrack) 6 he en een rack (poweramp).

In het 'soundrack' zoveel mogelijk korte kabels tussen GCX - Pedalen - Processor en pre amp... dan alleen 2 kabels van het eindsignaal naar de poweramp. De 220 van de poweramp komt weer uit het 'soundrack' (via de Furmann).
    Overigens heb ik de Furmann aan de achterzijde hangen... kwam ik precies uit met mijn 6HE - de uitgang die op de voorkant van de Furmann (dus nu aan de achterzijde) gebruik ik t.b.v. mijn poweramp, of als ik alleen met mijn combo speel..
    Wat jij zegt is exáct wat ik bedoel maar ik snap de verwarring: ik heb een pedaltray (open lade met daarin mijn pedalen en stroomvoorziening) en een racklade (dichte lade met daarin gereedschap en onderhoudsmiddelen). Ik wil net zoals jij zegt een soundrack maken met alle audio behalve poweramp en een powerrack met poweramp (3 HE) en de dichte racklade (2 HE).
    Door alle rotzooi die ik heb kom ik dan uit op een soundrack van 10 HE en er doet zich een leuke deal voor:
    lid 'qwertyuiop' zoekt twee 4 HE racks en wil van zijn 10 HE af, misschien kunnen we ruilen (heb 'm daar een pm over gestuurd). Dan zou al mijn apparatuur in 1 rack kunnen en komen er slechts gitaarsignaal, MIDI en stroom binnen, en hoeven er alleen twee kabels voor audio en een voor stroom naar het powerrack. Ik heb gisteren de boel versjouwd en de twee soundracks in een keer opgetild. Da's goed te doen dus ik maak me geen zorgen over het gewicht van een 10 HE .

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten