respect voor wat je doet, maar zonde van de gitaren!!! daar zijn ze mij toch echt te kostbaar voor!!! succes verder
respect voor wat je doet, maar zonde van de gitaren!!! daar zijn ze mij toch echt te kostbaar voor!!! succes verder
hier!!!heb je mijn handtekening.......
Hoe heb je eigenlijk die donkere lak van die wb afgekregen? Schuren of zon middeltje?
Wat voor een Gibson goldtop is dat?Heb zo op die manier nooit gezien, schitterend
Wat een aparte pickups op de zwarte gitaar met goude rand op de foto in je openingspost, welke zijn dat? Of lijken ze door de reflectie zo apart?
Tijdje geleden dat ik hier was. Nu stond ik bij sommige al bekend als een botte lul, maar ik moet toch zeggen... toen ik pagina 1 zag dacht ik... ah nee he, niet weer zo een flapdrol die een prachtig instrument gaat verkloten voor zijn ego en imago. Toen ik de pagina's erna zag, dacht ik dat nog steeds. Maar, zo in de lak... kolere zeg, dat ziet er nog aardig knap uit ook. Ik zou deze gitaar als ie in de winkel lag zeker een kans hebben gegeven!
Dat doe je met thinner.
Dit was een standaard goldtop met daaroverheen een laagje goud
Dat zijn P-rails met open covers en is dus een inspired by bass blom signature maar an met een +
Van mij mag eenieder ervan vinden wat hij wil, vind je hem mooi? Dank je wel voor het compliment. Vind je hem spuuglelijk? Toch bedankt voor je kritiek.
Zo een flapdrol ben ik dan ook wel weer![]()
Favorieten/bladwijzers