Netjes!
Hoe bevalt die jc isocab? Ik ben wel benieuwd hoe ie klinkt, je hebt niet toevallig wat opnames die je wilt posten?
Netjes!
Hoe bevalt die jc isocab? Ik ben wel benieuwd hoe ie klinkt, je hebt niet toevallig wat opnames die je wilt posten?
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Ik heb nog geen opnamens met dat isocab...
http://dl.dropbox.com/u/17464639/DDV...q%20stereo.wav
Dit is een stukje van een song waarbij alles geprogrammeerd is of ingespeeld met software.
MS
Een impressie van mijn hoekje in de kelder
http://m.youtube.com/index?desktop_u...?v=JR2p5wDqVXo
Ik weet alleen nog steeds niet hoe ik foto's kan posten op dit forum...
ik ga toch bezig met me band genaamd add-band
En dat voor 9,95?![]()
Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.
Deze desk ben ik nu aan het afbouwen....
Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...
ik ga toch bezig met me band genaamd add-band
Zo, ik heb dit weekend mijn home-studio goed verbouwd. Nieuwe houten vloer in gelegd en mijn complete bureau en monitoring veranderd. Het komt erop neer dat ik een heleboel ruimte heb ingeleverd voor betere plaatsing. Eindelijk zit ik nu eens goed voor mijn monitorenDat moest uiteraard wel, anders hebben die nieuwe Ellipses geen zin.
Het ziet er strak uit, echt een genot nu om achter mn desk te zitten en te werken. Slecht te zien op de foto`s, maar de monitoren staan ruim een halve meter van de muren af. Erachter staan die matrassen, maar er recht achter nu nog vrijwel niets, daar ga ik nog breedband absorbers voor maken. Ook moeten er aan de achterwand nog (bij de instrumenten) nog basstraps, en ook breedband absorbers.
Het nog geheel niet klaar, vooral dus qua akoestische behandeling ben ik nog niet klaar, maar mijn portomonnee laat nu even niets meer toe. Verdere behandeling volgt later! Ook dat schuim is nog niet goed geplaatst, ga ik nog mee verder. (sws is dat nog tijdelijk, feitelijk heeft het geen enkele zin).
Voor:
Links:
Rechts:
Achter:
![]()
Laatst gewijzigd door skabouter; 7 november 2011 om 13:25
Dat je foto's het niet doen...
Gear: Mayones, Skervesen, Mesa
Band: Firezone http://www.firezone.bandcamp.com
Favorieten/bladwijzers