Nee, dit heeft niks met ver plassen te maken.
Het ging mij om het eerste stukje, waar geen 'meen' bij stond (tenminste zo interpreteerde ik het). Daar stond gewoon dat Gibson altijd alle nummer heeft ingeslagen en dat is gewoon niet zo.
@Geert: no problemo en maakt ook verder niet uit. Het gaat mij niet om om jou hier van leugens te betichten hoor.
Het gebeurt gewoon regelmatig dat mensen van alles roepen als zijnde de waarheid zonder dat ze het weten (nogmaals: ik bedoel niet jou). Maar het was mijn eerste reactie, want ik dacht: "oh, weer zo'n stelling die niet klopt".
Excuses dus, het was niet als aanval bedoel, slechts een kleine correctie/aanvulling.![]()
My Róisín Dubh is my one and only true love
Enig idee waar ik net op geboden heb?? http://muziek.marktplaats.nl/snaarin...qP35BeA1gS8%3D
Omdat ik niet veel verstand heb van Fender gitaren. Ik heb geen idee welk model het is, en geen idee of het überhaupt een echte Fender is. Dus daarom staat dat hier.
Ik weet dus ook niet wat ie waard is, maar ik krijg vanzelf een reactie van de verkoper en vanaf daar gaan we wel verder.
ps:
You're = jij bent
your= van jou
Ik kon daar niets over vinden, behalve dat je die dingen gewoon los kunt kopen overal. Misschien heeft die kerel dat gekocht en op zijn stlatocastel geschroefd.
Favorieten/bladwijzers