Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 862 van 1797 EersteEerste ... 3627628128528608618628638648729129621362 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.611 t/m 8.620 van 17961
    Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Flipkoos Bekijk bericht
    Duh, maar laat een Simon and Patrick 6 spruce nu een staalsnarige dreadnoughtgitaar zijn en zeker geen nylonsnaar in de kleur zwart.
    Ghehehe, dat weten wij electrische gitaar speulers nou weer net niet.

Senior Member

Standaard

Nee inderdaad niet Nou nu wel dan, maar toch.
    upcoming gigs van Bareknuckle:
    Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
    Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Ik dacht eigenlijk dat simon& Patrick een duo uit Volendam is maar nu blijken er dus ook al gitaren naar ze vernoemd te zijn maar niet deze zwarte ivm dat het een staalsnarige dreadlock moet zijn en niet zo'n veredeld sigaren kistje met nylon touwtjes en alles.

Standaard Jezussssssss!!!!!!!!!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spirit Bekijk bericht
    wat hier van te denken: http://link.marktplaats.nl/142898886

Heeft deze loaded slagplaat bij mij gekocht, spul komt van een el-cheapo Rockson (complete gitaar kost nieuw nog geen 75,- euro). Hij bied het spul aan als 70ies stratocaster elementen.

Body had ie er al eerder op staan en is totaal verneukt.(groot gat in gehakt voor een humbucker).
    Dude wat een vooroordelen weer hier op het forum ,Heb ik je al vaker gezegd heb jou pickups nooit voor orginele Fender 70ies pickups verkocht ben toch niet gek?en de mensen ook niet ,Staan notabene jaartallen op 70ies pickups,heb daarom tegen jou ook gezegd dat ik op alles wat ik lief heb durf te zweren dat ik zon ad nooit heb geplaatst,Ben altijd eerlijk in mijn ads en mensen kunnen de hele gitaar uit elkaar halen als ze willen Nu een vraag aan jou durf jij te zweren op alles wat jou liefhebt te beweren voor de volle 100% dat ik het was geweest??Dan zou ik maar heel goed nadenken want ik was het zeker niet ,Heb ook nooit gehakt in een body freezing ,Erg makkelijk om iemands naam in slecht daglicht te zetten ,kan ik bij ieder willekeurig iemand hier op het forum doen,Zijn ook de mensen die mijn gitaren nooit in het echt hebben gezien of iets van mij hebben gekocht ook nooit problemen mee gehad achteraf ,dus kom met feiten dude

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Hmm, ik bespeur enige onenigheid in dit koninkrijk.

Welkom Pff,

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pff Bekijk bericht
    Dude wat een vooroordelen weer hier op het forum ,Heb ik je al vaker gezegd heb jou pickups nooit voor orginele Fender 70ies pickups verkocht ben toch niet gek?en de mensen ook niet ,Staan notabene jaartallen op 70ies pickups,heb daarom tegen jou ook gezegd dat ik op alles wat ik lief heb durf te zweren dat ik zon ad nooit heb geplaatst,Ben altijd eerlijk in mijn ads en mensen kunnen de hele gitaar uit elkaar halen als ze willen Nu een vraag aan jou durf jij te zweren op alles wat jou liefhebt te beweren voor de volle 100% dat ik het was geweest??Dan zou ik maar heel goed nadenken want ik was het zeker niet ,Heb ook nooit gehakt in een body freezing ,Erg makkelijk om iemands naam in slecht daglicht te zetten ,kan ik bij ieder willekeurig iemand hier op het forum doen,Zijn ook de mensen die mijn gitaren nooit in het echt hebben gezien of iets van mij hebben gekocht ook nooit problemen mee gehad achteraf ,dus kom met feiten dude
    Een beetje een nette post (in de zin van opmaak & vriendelijkheid) kan ook wel. Ten tweede haal je nu een 2,5 jaar oude post naar boven...
    As a true music lover having grown up listening to classical, orchestral, blues, folk, jazz, roots and rock & roll, playing musical instruments and understanding how real music is created I do not hesitate to express my upmost disgust and hatred for the modern music industry.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Epiphoneee Bekijk bericht
    Een beetje een nette post (in de zin van opmaak & vriendelijkheid) kan ook wel. Ten tweede haal je nu een 2,5 jaar oude post naar boven...
    Dus Pff is de man uit Arnhem ?

Zeg eens Pff, hoe kom je hier nu zo bij?

Standaard ?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saf Bekijk bericht
    onderdelen aanbieden voor wat ze neit zijn, vind ik inderdaad niet oke. En zijn relic medotes tsja. appart
    Saf heb nooit spullen verkocht voor wat ze niet zijn,dit is met de kudde meelopen en iemand lekker makkelijk een slechte naam bezorgen,Mensen die 70ies Fender pickups kopen weten echt wel wat ze kopen staan datums op dus heb dit ook nooit gedaan en zal dit ook niet doen

Banned

Standaard

Pakt een biertje en chips en wacht tot een quote van hemzelf naar boven gehaald wordt. Volgens mij heb ik ene P ook weleens afgezeken.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Epiphoneee Bekijk bericht
    Nou vind dat ik me nog netjes heb gedragen ,als er zoveel bullshit over je wordt geschreven en waar de vriendelijkheid ver te zoeken is Over smaak valt niet te twisten PUNT mening oke maar ga geen onwaarheden vertellen of suggestieve opmerkingen maken als je diegene niet kent, en die alles altijd duidelijk vermeld in zn ads wat er tk wordt aangeboden

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten