Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 43 van 1797 EersteEerste ... 33414243444553931435431043 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 421 t/m 430 van 17961
    Senior Member

Standaard

Kijk, dat ie de boel verneukt met z´n schuurbandmachine, moet ie zelf weten. Waar het mij om gaat, is dat ie in z´n adv. zet dat het 70ies strat elementen zijn, terwijl ze gewoon van een budget gitaartje (Rockson) afkomen. De electronica is nog minder dan dat van de goedkoopste Squier, bied dat dan niet aan als fantastisch klinkend, (en zeker niet voor die prijs)

@ Saf, 't zal best een aardige gast zijn, heeft ook netjes en snel betaald, maar dit noem ik toch echt de boel "tillen"

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saf
    paolo koopt inderdaad met enige regelmaat stratjes en onderdelen op via marktplaats en reliced ze dan. Heb er al menig maal mee gehandeld.

Is wel een aardig gast, tenminste zover ik er mee gehandeld heb.
    Heeft van mij ooit een Japanse Squier Strat gekocht waarvan diverse onderdelen een week later op marktplaats stonden.
    Neck heeft ie toen op een andere body geschroefd en stond weer wat later als relic te koop...

Senior Member

Talking

Volgens mij verdient onze "P" uit Arnhem een eigen topic.

Ik zie al een jaar lang zijn advertenties van mishandelde bodies en halzen die er na twee dagen worden afgehaald en dan weer terugkomen in andere combinaties die er dan weer naar twee dagen... enz enz.

Dit stijgt boven GAS uit, een nieuw fenomeen: De superGASSER.

Een diepe buiging en erelid van dit forum maken lijkt me op zijn plaats.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
    Volgens mij verdient onze "P" uit Arnhem een eigen topic.

Ik zie al een jaar lang zijn advertenties van mishandelde bodies en halzen die er na twee dagen worden afgehaald en dan weer terugkomen in andere combinaties die er dan weer naar twee dagen... enz enz.
    Dit stijgt boven GAS uit, een nieuw fenomeen: De superGASSER.
    Een diepe buiging en erelid van dit forum maken lijkt me op zijn plaats.
    Hear hear. De mooiste Ibanezzen, Morrissen, Kasuga's, Cimars, Vantages, Aria Pro 2's enz enz worden door bovengenoemd kandidaat-erelid in luttele minuten gedemonteerd, in een vat met zwavelzuur gedonderd, vervolgens enige uren gebarbequed tot er een mooie verkoolde toplaag is ontstaan, daarna met liefde bedremeld en bebeiteld, en ten slotte een week lang in een tank met urine en sigarettenas bewaard. Dan is het enkel nog een kwestie van even een later maar zeer netjes aangebracht Fender-logo op de kop plakken en de onderdelen onderling uitwisselen zodat er een advertentie van iedere mogelijke combinatie van halzen/bodies/elementen/slagplaten op marktplaats komt te staan. Hulde voor zoveel inzet!

En ondertussen vragen hele volksstammen zich af waar toch al die mooie vroege Japanse F en G-kopieën zijn gebleven...
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

Senior Member

Standaard

onderdelen aanbieden voor wat ze neit zijn, vind ik inderdaad niet oke. En zijn relic medotes tsja. appart

Standaard

Ik moest toch wel erg hard lachen toen ik de trussrod-cover van deze Les Paul zag:
    http://link.marktplaats.nl/141857032

Senior Member

Standaard

maar is hij daardoor nep? Er is zo te zien wel meer aan versleuteld, zoals die switch tussen de pots en de pickups. Hij is, als hij al echt is, zowieso niet meer origineel...

Maar ik ben geen expert, dus iemand?
    epi G400 met SD jazz/JB zebra
    gepimpte Squier affinity Strat
    S. Sgroi Silvestri klassieke gitaar
    Marshall S80

Senior Member

Standaard

Ja, d'r is wat aan geklust maar tis een LP uit 74. Die trusrod-cover andersom... funny indeed.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmedoris
    maar is hij daardoor nep? Er is zo te zien wel meer aan versleuteld, zoals die switch tussen de pots en de pickups. Hij is, als hij al echt is, zowieso niet meer origineel...

Maar ik ben geen expert, dus iemand?
    Nee, ik had ook niet de indruk dat ie nep is, ik vond de trussrod alleen erg komisch.

Senior Member

Standaard

http://link.marktplaats.nl/143487392
    Lijkt mij behoorlijk nep
    Volgens mij is het gewoon een goedkope strat met een fender decal
    epiphone lp std. korea--->squire relic strat --->stagg western--->marshall mg30 dfx.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten