Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 848 van 1797 EersteEerste ... 3487487988388468478488498508588989481348 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 8.471 t/m 8.480 van 17961

Standaard

@TimS & bat: Thanks! Ik dacht ik vraag het gewoon effe voor de zekerheid aangezien ik normaal gesproken alleen Mexican Standards zie met zo'n headstock bedrukking. Zal hem morgen ofzo wel eens bellen. Nogmaals bedankt allebei!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door BobvanKempen Bekijk bericht
    Ik zeg niet dat er nooit een fout gemaakt wordt (als je kijkt wat daar hangt kan ik me voorstellen dat ze een low end gitaar niet volledig inspecteren) maar om dan te stellen dat ze niet heel erg betrouwbaar zijn gaat mij wat ver.
    Kan ik me ook voorstellen, maar als ze dan een mail krijgen, zouden ze toch beter moeten weten.
    Als je de slagplaat eraf haalt zie je meteen dat dit geen Squier body is. Ik durf dan ook hardop te zeggen dat TFOA willens en wetens een nepper verkocht hebben.

Overigeens krijg ik van de huidige verkoper ook géén reactie.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door spirit Bekijk bericht
    Kan ik me ook voorstellen, maar als ze dan een mail krijgen, zouden ze toch beter moeten weten.
    Als je de slagplaat eraf haalt zie je meteen dat dit geen Squier body is. Ik durf dan ook hardop te zeggen dat TFOA willens en wetens een nepper verkocht hebben.

Overigeens krijg ik van de huidige verkoper ook géén reactie.
    Ik heb net Rudi gemailt en hij stelt dat hij de gitaar als een nepper verkocht heeft voor 200 euro.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door CID-Gibson Bekijk bericht
    Ik heb het teeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeering of schurft aan mijn reet.

Senior Member

Standaard

Ervan uitgaande dat dat zo is: zo gaat dat dus met neppers. Een aantal verkopers meldt het er keurig bij, maar ergens in de keten "vergeet" iemand het te zeggen... Niet altijd is de originele verkoper zo actief bezig om blijvend mensen te waarschuwen.
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Wat een snobistische instelling!

Behalve achterlijk hoge prijzen ook nog eens de betaalbare gitaren verwaarlozen... Tsss...
    De marge zal onderin niet zo heel groot zijn, als ieder tientje telt is een uurtje brutoloon aan een standaardcheck/beurtje en evt materiaal misschien al veel.
    En om nou steeds aangeboden gitaren open te schroeven voor inkoop vind ik nou ook niet echt een klantvriendelijke bejegening....

Achterlijk hoge prijzen zijn elders ook te vinden. It's a free market.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ik kan me nog de witte SG custom herinneren die zelfs op de amerikaanse fora meer dan een paar wenkbrouwen deden fronsen en met prijzen van 20.000 euro of meer kan je je geen "fout" veroorloven. Vind ik dan.
    Als Nederlander weet ik beter wat hier omgaat dan de gemiddelde Duitser of Amerikaan en dan vind ik zijn beschrijvingen van zelfgebouwde gitaren en amps door streekgenoten nogal twijfelachtig. Maar je kan het ook Hollandse Koopmanschap noemen natuurlijk.
    Die herinner ik mij nog, daar was inderdaad eea niet juist aan.
    Ik irriteerde mij ook vooral aan het feit dat de gitaar bv werd gefotografeerd, terwijl de gitaar aan de neck in de lucht werd getild.
    Niet erg handig, als je weet dat die pockets in die jaren uiterst teer waren

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    Ach, heeft misschien een headcrackje gehad. Is nou alleen maar beter...!
    Laatst gewijzigd door guitarkid; 22 juli 2011 om 15:47
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Standaard

als die hals mahonie is zoals hij zegt in de advertentie dan ben ik de paashaas, kop ja, hals betwijfel ik ernstig.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    Ach, heeft misschien een headcrackje gehad. Is nou alleen maar beter...!
    Die koop hoort niet thuis op die hals. Hele andere kop/nek verbinding dan Gibson doet, ander hout en zelfs een andere kleur!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten