@TimS & bat: Thanks! Ik dacht ik vraag het gewoon effe voor de zekerheid aangezien ik normaal gesproken alleen Mexican Standards zie met zo'n headstock bedrukking. Zal hem morgen ofzo wel eens bellen. Nogmaals bedankt allebei!![]()
@TimS & bat: Thanks! Ik dacht ik vraag het gewoon effe voor de zekerheid aangezien ik normaal gesproken alleen Mexican Standards zie met zo'n headstock bedrukking. Zal hem morgen ofzo wel eens bellen. Nogmaals bedankt allebei!![]()
Kan ik me ook voorstellen, maar als ze dan een mail krijgen, zouden ze toch beter moeten weten.
Als je de slagplaat eraf haalt zie je meteen dat dit geen Squier body is. Ik durf dan ook hardop te zeggen dat TFOA willens en wetens een nepper verkocht hebben.
Overigeens krijg ik van de huidige verkoper ook géén reactie.
Ervan uitgaande dat dat zo is: zo gaat dat dus met neppers. Een aantal verkopers meldt het er keurig bij, maar ergens in de keten "vergeet" iemand het te zeggen... Niet altijd is de originele verkoper zo actief bezig om blijvend mensen te waarschuwen.
Turn it up • Bring the noise
De marge zal onderin niet zo heel groot zijn, als ieder tientje telt is een uurtje brutoloon aan een standaardcheck/beurtje en evt materiaal misschien al veel.
En om nou steeds aangeboden gitaren open te schroeven voor inkoop vind ik nou ook niet echt een klantvriendelijke bejegening....
Achterlijk hoge prijzen zijn elders ook te vinden. It's a free market.![]()
Die herinner ik mij nog, daar was inderdaad eea niet juist aan.
Ik irriteerde mij ook vooral aan het feit dat de gitaar bv werd gefotografeerd, terwijl de gitaar aan de neck in de lucht werd getild.
Niet erg handig, als je weet dat die pockets in die jaren uiterst teer waren
Laatst gewijzigd door guitarkid; 22 juli 2011 om 15:47
als die hals mahonie is zoals hij zegt in de advertentie dan ben ik de paashaas, kop ja, hals betwijfel ik ernstig.
Favorieten/bladwijzers