Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 66 van 866 EersteEerste ... 1656646566676876116166566 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 651 t/m 660 van 8652
    Senior Member

Standaard

Zijn dat nou alleen maar Digitech pedalen?
    Is daar een rede voor?

Senior Member

Standaard

He, dat is wel heel vreemd

Ik heb juist het idee dat ik bij alle standen van de DF7 de level heel laag moet zetten anders knalt die er vol overheen..

Ik vind ook stand 5 de lekkerste stand, en mijn level staat 1 grote streep onder het midden en dan is die zeker harder als de rest..

Weet je zeker dat je pedaal en je bedrading goed is..

speel je op een batterij of een adapter, ik gebruik een one spot, misschien dat dit ook nog wat uitmaakt
    Epiphone LP custom 3 plus
    Ibanez Artcore AK 95 DVS
    Hofner Shorty elektrisch travelgitaar
    VOX Amplug ac30
    Pod xt live
    Behringer PA

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matthijs24 Bekijk bericht
    Zijn dat nou alleen maar Digitech pedalen?
    Is daar een rede voor?
    Zijn idd allemaal digitech pedalen en heb daar geen speciale reden voor.....

Ik heb eigenlijk geen ervaring met pedalen, dus ben op zoek gegaan naar iets wat betaalbaar was, veel youtube dingetjes geluisterd en harmony central doorgelezen, hierdoor is mijn keuze op Digitech gevallen.
    Ibanez Artcore AK 95 DVS
    VOX Amplug ac30
    Pod xt live
    Behringer PA

Senior Member

Standaard

Oke. Dus daarom :P.

Senior Member

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcelca Bekijk bericht
    He, dat is wel heel vreemd

Ik heb juist het idee dat ik bij alle standen van de DF7 de level heel laag moet zetten anders knalt die er vol overheen..

Ik vind ook stand 5 de lekkerste stand, en mijn level staat 1 grote streep onder het midden en dan is die zeker harder als de rest..

Weet je zeker dat je pedaal en je bedrading goed is..

speel je op een batterij of een adapter, ik gebruik een one spot, misschien dat dit ook nog wat uitmaakt
    Ik heb toevallig mijn bord 1 of 2 paginaas terug gepost. Ik heb nu net een tweede adapter erbij gekocht. Deze belooft 1000 ma. Samen met de Ibanez adapter (volgens mij) 200ma moet dat voldoende zijn. De ibanez voed alleen mijn stemapparraat en de Fender. De volgorde van pedalen heb ik uit dat tips topic. Ik snap er zelf dus ook niet veel van haha (maar dat doe ik zowiezo niet). Ik ben een typische gebruiker met ballen verstand van de techniek. En dan koop ik uitsluitend pedalen met 20 knoppen

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Matthijs24 Bekijk bericht
    Oke. Dus daarom :P.
    tja, is niet echt een mooi verhaal natuurlijk maar ja mooier kan ik het niet maken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rooker Bekijk bericht
    Ik heb toevallig mijn bord 1 of 2 paginaas terug gepost. Ik heb nu net een tweede adapter erbij gekocht. Deze belooft 1000 ma. Samen met de Ibanez adapter (volgens mij) 200ma moet dat voldoende zijn. De ibanez voed alleen mijn stemapparraat en de Fender. De volgorde van pedalen heb ik uit dat tips topic. Ik snap er zelf dus ook niet veel van haha (maar dat doe ik zowiezo niet). Ik ben een typische gebruiker met ballen verstand van de techniek. En dan koop ik uitsluitend pedalen met 20 knoppen
    Probeer anders is alleen je DF7 aan te sluiten en kijk dan nog is op het volume zo laag is, of andere bekabeling...

Het is denk ik niet normaal dat de level zo laag bij je is, en mocht het aan bovenstaande dingen niet liggen, zou ik toch maar kijken of je er nog garantie op hebt..

ps. je hebt toch niet je volume knop van je gitaar dicht staan ;-)
    Laatst gewijzigd door marcelca; 9 juli 2011 om 08:29
    Ibanez Artcore AK 95 DVS
    VOX Amplug ac30
    Pod xt live
    Behringer PA

Senior Member

Standaard

Gaaf boardje, lekker als grab 'n go of bij zo'n klein setje
    Zou denk ik wel een bodemplaat maken met rubber dopjes ofzo, dan is je bedrading ook wat beter afgesloten tegen deze harde wereld

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Maar: in een doosje? Als in: eigenlijk hetzelfde als het nu is maar dan met een deksel erop? Ik wil wel dat de vierde contactdoos makelijk bereikbaar is voor inpluggen, maar dat het veilig is als -ie niet benut is. Het hangt altijd van de omstandigheden en stroompunten af of ik 'm wel of niet benut.
    Dan maak je een scharnierend dekseltje op het doosje, of je zet de bovenkant met klittenband vast ofzo. Mij lijkt dit de meest simpele optie, 5 plankjes hout halen, even knutselen en klaar is Mitch
    Laatst gewijzigd door Mr. Dynamite; 9 juli 2011 om 13:16
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Senior Member

Party

tja, is niet echt een mooi verhaal natuurlijk maar ja mooier kan ik het niet maken

Probeer anders is alleen je DF7 aan te sluiten en kijk dan nog is op het volume zo laag is, of andere bekabeling...

Het is denk ik niet normaal dat de level zo laag bij je is, en mocht het aan bovenstaande dingen niet liggen, zou ik toch maar kijken of je er nog garantie op hebt..

ps. je hebt toch niet je volume knop van je gitaar dicht staan ;-)
    Haha nee..... Zoveel ervaring heb ik nog wel. Ik gebruik aan het eind van de lijn wel een volumepedaal. Deze kun je op een waarde zetten dat met het padaal omlaag het geluid niet helemaal weg is maar op normaal nivo. Wanneer ik hem dan intrap is dat bedoeld als soleer volume. Misschien dat dat instellen van die beginwaarde wel erg veel invloed heeft op het distortion pedaal. Misschien maar volume pedaal er tussenuit halen. Heeft iemand daar ervaring mee. Het lijkt namelijk wel of het volumepedaal de oorzaak is.

Senior Member

Standaard

Ik zat wel te denken, kan misschien wel zo zijn dat je juist heel hete elementen hebt? Dat je cleane signaal zo hard is dat unity gain gewoon ontzettend hoog ligt?

Senior Member

Party

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FruscianteFan Bekijk bericht
    Ik zat wel te denken, kan misschien wel zo zijn dat je juist heel hete elementen hebt? Dat je cleane signaal zo hard is dat unity gain gewoon ontzettend hoog ligt?
    Oeh unity gain zegt me zo even niets. Het is idd een les paul (classic60) met behoorlijk veel output. Met mijn strat een heel klijn randje is met de les paul toch al wel een fixe overdrive. Het gekke is. Laatst zat ik even met dat volume pedaal te klooien en toen had ik hem van 50%-100% naar 0%-100% en toen viel mij op dat van alle effecten ineens mijn df7 een stuk harder ging. Zou het kunnen dat dan alleen 1 pedaal daar heel gevoelig voor is. Of dat het zo is dat het boss volume pedaal op die half stand tegelijkertijd al je distortion opvreet

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten