Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 65 van 866 EersteEerste ... 1555636465666775115165565 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 641 t/m 650 van 8652
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht

Niks veranderd in de tussentijd. Wel zoek ik nog een oplossing voor mijn stroomwensen. Ik heb vier contactpunten nodig (twee adapters, de stekker van de DMM en ééntje extra om mijn synth op in te prikken) maar ik wil het een beetje veiliger (lees: bierproof). Ik ben alleen niet erg bedreven met soldeertin, dus ik zoek eigenlijk een kant-en-klare oplossing. Voor de duidelijkheid: ik zoek dus gen 9V voeding a la CIOKS, Voodoolab etc. Bij de bouwmarkt al wel van die afgeschermde vierstekkerdozen gezien, maar die zijn groot , gekleurd en lelijk Iemand een idee?
    Ik zou het hele spul in een doosje/kistje bouwen. Als ik het zo zie heb je nog genoeg ruimte er omheen dus dat is het probleem niet. Dan ziet het er ook een stuk cleaner uit
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef Bekijk bericht
    Zo, geinspireerd door Jeroen's nette board ook maar even mijn pedalboard netjes gemaakt...

Dit wordt hem voorlopig wel even, maybe een OCD erbij voor de wat meer low-gain toestanden, maar voorlopig is het geld even op en in de band heb ik eigenlijk ook geen nood aan low-gain overdrive. Of ik speel clean of met heftige OD.
    En die rare oranje-rode rondjes op de Big D zijn grolschbeugel rubbertjes. De instellingen luisteren nogal nauw qua volume/gain en tone op dat pedaal, zo blijven ze als het ware gelocked ook als ik per ongeluk met mijn voet er tegen kom als ik bv mijn chorus wil bedienen.

De bekabeling zit zo in elkaar dat de Big D gevoed wordt met zijn eigen daisychain die ik er ook tussen uit kan halen. Ik gebruik dit board namelijk ook in de fx-loop van mijn Captain 34 en dan komt de footswitch ipv de Big D en die heeft geen externe 9V nodig.

Lex, heb jij bij je pedaltrain een hardcase of de softbag? De jack aansluitingen van je iba's steken over derand van de PT. Komt daar niet te veel druk/spanning op te staan bij het vervoer?

Senior Member

Standaard

Misschien doet hij hem andersom er in?

Senior Member

Standaard

Mitch: staat daar nou een Ibanez Metal Charger bij jou op het board? Zo ja, voor welke toepassing(en) gebruik je hem?

Ik heb een MS10, leuk pedaal alleen heb ik er niet echt (nog) een toepassing voor. Het is dan ook een pedaal dat ik puur voor mn verzameling gekocht heb, en hij was goedkoop...
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

Senior Member

Standaard

Tof board hoor, ik kan het erop!

Iemand een idee?
    thnx man! Misschien is het inderdaad een optie om de powersupply in een doos te bouwen? Grote Hammond behuizing maybe?

Of anders de hele boel naar een Pedaltrain verhuizen en alles onderop hangen net als bij mij...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schizo910 Bekijk bericht
    Lex, heb jij bij je pedaltrain een hardcase of de softbag? De jack aansluitingen van je iba's steken over derand van de PT. Komt daar niet te veel druk/spanning op te staan bij het vervoer?
    Ik gebruik de softcase er bij. Ik moet inderdaad wel altijd uitkijken met vervoer, zorg ervoor dat de kant met de pluggen aan de kant van de handvaten zit bij de tas en de 'gladde' kant aan de onderkant. En ik neem altijd zelf mijn pedalboard mee, ook met het inpakken van de bandbus.

Tot nu toe gaat het goed, hoewel ik misschien wel plattere pluggen ga kopen, iets van lava cable of george L.

Zag trouwens dat je nu aan pedaltrain bent Gio! Nice!
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

Moderator

Music

De MS10 is gemod, anders is het een vrij nutteloos pedaal. Ik gebruik 'm nu voor low gain, randje, beetje meer sustain en prik. En dat doet -ie uitstekend!

Maar: in een doosje? Als in: eigenlijk hetzelfde als het nu is maar dan met een deksel erop? Ik wil wel dat de vierde contactdoos makelijk bereikbaar is voor inpluggen, maar dat het veilig is als -ie niet benut is. Het hangt altijd van de omstandigheden en stroompunten af of ik 'm wel of niet benut.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

De MS10 is gemod, anders is het een vrij nutteloos pedaal. Ik gebruik 'm nu voor low gain, randje, beetje meer sustain en prik. En dat doet -ie uitstekend!

Maar: in een doosje? Als in: eigenlijk hetzelfde als het nu is maar dan met een deksel erop? Ik wil wel dat de vierde contactdoos makelijk bereikbaar is voor inpluggen, maar dat het veilig is als -ie niet benut is. Het hangt altijd van de omstandigheden en stroompunten af of ik 'm wel of niet benut.
    Hmmm goeie, had ik niet aan gedacht inderdaad....
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

Senior Member

Standaard

Je kunt de 3 stekkers die vast er op zitten in een doosje inbouwen en dan zo'n derde stopcontact met klepje in de behuizing bouwen. Of een losse stekker waterdicht maken (volgooien met kit ofzo) en die in je stekkerblok prikken als je hem niet gebruikt. Die zou je dan eventueel met een touwtje oid aan je pedalplank kunnen vastmaken zodat je hem niet kwijt raakt.

Senior Member

Standaard

Dit is mijn eindresultaat geworden, komen nog wel iets van rubber strips of dopjes onder om wegschuiven te voorkomen als je een pedaal indrukt....

de stroomvoorziening is een one spot

Voor de volledig bouw in foto`s kan je in het andere topic kijken:

http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...-s-weergegeven

Epiphone LP custom 3 plus
    Ibanez Artcore AK 95 DVS
    Hofner Shorty elektrisch travelgitaar
    VOX Amplug ac30
    Pod xt live
    Behringer PA

Senior Member

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcelca Bekijk bericht
    Dit is mijn eindresultaat geworden, komen nog wel iets van rubber strips of dopjes onder om wegschuiven te voorkomen als je een pedaal indrukt....

de stroomvoorziening is een one spot

Voor de volledig bouw in foto`s kan je in het andere topic kijken:

http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...-s-weergegeven

Heeeeee, jij bent zo te zien erg tevreden over je distortion factorie. Ik heb hem ook maar kan er niet mee uit de voeten. Zo moet ik op stand 5 (mijn favo) het apparraat op vol volume zetten om hem gelijk te krijgen met de rest van mijn pedalen. Draai ik hem naar een andere stand moet ik alles weer verzetten. Heb jij misschien tips voor me??

How rude......... Heel strak bordje

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten