Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 64 van 866 EersteEerste ... 1454626364656674114164564 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 631 t/m 640 van 8652
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lauke_101 Bekijk bericht
    Net een Showmaster 24 besteld, wat parts voor een patchbay moet ik nog doen maar dat komt wel. Lekker knutselen in de vakantie
    Dat was ik dus ook van plan te doen binnenkort, mag ik vragen waar je hem besteld hebt?

Standaard

Uiteraard, heb even een ochtendje zitten zoeken en eigenlijk is het allemaal nagenoeg even duur. Heb hem dus maar bij www.licht-geluid.nl besteld want die hebben hem ook nog morgen al afgeleverd als het goed is.

Senior Member

Standaard

Maakt allemaal niet zo gek veel uit qua prijs, maar daar bij licht en geluid hadden ze hem wel lekker snel geleverd, dat is ook wel prettig
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Senior Member

Standaard

Ik heb hem bij Bax-shop.nl (KLIK) gekocht. Vandaag besteld, morgen in huis....
    Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman Bekijk bericht
    Ik heb hem bij Bax-shop.nl (KLIK) gekocht. Vandaag besteld, morgen in huis....
    Daar heb ik hem ook vandaan
    "Till I Cadillac"

Zoekt een setje TV Jones of Filtertrons

Member

Standaard

nou hier zijn dan mijn pedaaltjes:

big muff voor de rifs en dan mijn diy booster er bij voor de solo
    dat alles natuurlijk opgenomen door de boss rc-2 en een diy tap/tempo knop

Senior Member

Standaard

Ik ben bezig met het bouwen van een pedalboardje, vinden mensen het interresant om de bouwstappen te volgen met foto`s of is het eindproduct alleen interresant ????

En zo`n bouwstappen ding moet dat dan in een appart topic, of moet dat ook hier ?
    Epiphone LP custom 3 plus
    Ibanez Artcore AK 95 DVS
    Hofner Shorty elektrisch travelgitaar
    VOX Amplug ac30
    Pod xt live
    Behringer PA

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marcelca Bekijk bericht
    En zo`n bouwstappen ding moet dat dan in een appart topic, of moet dat ook hier ?
    Eigen topic, en hier een foto posten als hij klaar is!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tankman Bekijk bericht
    @Bijl: Ik had dus vorige week een handje vol overdrives mee naar de oefenruimte, omdat ik dacht daarmee misschien mijn sound ten goede te kunnen doen. Bleek ik ze met mijn 6505+ combo, die nu dus een head is over ee 4x12 Marshall cab dus helemaal niet nodig te hebben. Vandaag weer klonk het gewoon retestrak. Ik zit juist met het probleem dat ik een heel klein bordje heb gemaakt waar 3 pedalen op kunnen, maar waar er nu dus maar 2 op staan, Polytune en Small Stone Phaser. Wat moet ik er als 3e op! Mijn Wah staat er gewoon naast en mijn Noise Surpressor staat bovenop mijn versterker met de 4 kabel methode, dus de pre-amp van de 6505 in de loop van de NS-2.
    Te weinig pedalen hebben, dat is wel een probleem ja Probeer eens een Digitech Whammy ofzo, altijd lachen. Luister maar eens naar Chimaira, Pantera, Emmure. En dan weet je meteen zeker dat je boardje écht vol is!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DemolitionColorScheme Bekijk bericht
    Een reverb in die chain gooien kan ook erg cool zijn als je die gate hebt aanstaan. Wordt lekker choppy en klinkt gorgelend genoeg als je die wah heel-down hebt staan, die LF7 en die Blue Box erbij gooit en dan een reverb hebt met een aardig decay.
    Da's wel vet ja. Ik overweeg ook een Vibrato/Phaser/Tremolo achtig ding om te dienen als trigger voor die BlueBox, dan wordt het helemaal Nintendo 8 bit
    Laatst gewijzigd door Bijl; 7 juli 2011 om 23:11
    ESP Ultratone SL7, Ibanez Universe, Schecter Avenger A7, A7, A-7+, VHT/Fryette Sig:X

Moderator

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef Bekijk bericht
    Zo, geinspireerd door Jeroen's nette board ook maar even mijn pedalboard netjes gemaakt...

Dit wordt hem voorlopig wel even, maybe een OCD erbij voor de wat meer low-gain toestanden, maar voorlopig is het geld even op en in de band heb ik eigenlijk ook geen nood aan low-gain overdrive. Of ik speel clean of met heftige OD.
    En die rare oranje-rode rondjes op de Big D zijn grolschbeugel rubbertjes. De instellingen luisteren nogal nauw qua volume/gain en tone op dat pedaal, zo blijven ze als het ware gelocked ook als ik per ongeluk met mijn voet er tegen kom als ik bv mijn chorus wil bedienen.

Tof board hoor, ik kan het erop!

Gisteren ook een iets betere foto gemaakt van die van mij. De vorige, met de telefoon genomen, was nogal kleurarm...

Niks veranderd in de tussentijd. Wel zoek ik nog een oplossing voor mijn stroomwensen. Ik heb vier contactpunten nodig (twee adapters, de stekker van de DMM en ééntje extra om mijn synth op in te prikken) maar ik wil het een beetje veiliger (lees: bierproof). Ik ben alleen niet erg bedreven met soldeertin, dus ik zoek eigenlijk een kant-en-klare oplossing. Voor de duidelijkheid: ik zoek dus gen 9V voeding a la CIOKS, Voodoolab etc. Bij de bouwmarkt al wel van die afgeschermde vierstekkerdozen gezien, maar die zijn groot , gekleurd en lelijk Iemand een idee?
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten