Misschien doet hij hem andersom er in?
Mitch: staat daar nou een Ibanez Metal Charger bij jou op het board? Zo ja, voor welke toepassing(en) gebruik je hem?
Ik heb een MS10, leuk pedaal alleen heb ik er niet echt (nog) een toepassing voor. Het is dan ook een pedaal dat ik puur voor mn verzameling gekocht heb, en hij was goedkoop...![]()
thnx man! Misschien is het inderdaad een optie om de powersupply in een doos te bouwen? Grote Hammond behuizing maybe?
Of anders de hele boel naar een Pedaltrain verhuizen en alles onderop hangen net als bij mij...
Ik gebruik de softcase er bij. Ik moet inderdaad wel altijd uitkijken met vervoer, zorg ervoor dat de kant met de pluggen aan de kant van de handvaten zit bij de tas en de 'gladde' kant aan de onderkant. En ik neem altijd zelf mijn pedalboard mee, ook met het inpakken van de bandbus.
Tot nu toe gaat het goed, hoewel ik misschien wel plattere pluggen ga kopen, iets van lava cable of george L.
Zag trouwens dat je nu aan pedaltrain bent Gio! Nice!
Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers
De MS10 is gemod, anders is het een vrij nutteloos pedaal. Ik gebruik 'm nu voor low gain, randje, beetje meer sustain en prik. En dat doet -ie uitstekend!
Maar: in een doosje? Als in: eigenlijk hetzelfde als het nu is maar dan met een deksel erop? Ik wil wel dat de vierde contactdoos makelijk bereikbaar is voor inpluggen, maar dat het veilig is als -ie niet benut is. Het hangt altijd van de omstandigheden en stroompunten af of ik 'm wel of niet benut.
"Het is maar een spelletje" - Confucius
Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers
Je kunt de 3 stekkers die vast er op zitten in een doosje inbouwen en dan zo'n derde stopcontact met klepje in de behuizing bouwen. Of een losse stekker waterdicht maken (volgooien met kit ofzo) en die in je stekkerblok prikken als je hem niet gebruikt. Die zou je dan eventueel met een touwtje oid aan je pedalplank kunnen vastmaken zodat je hem niet kwijt raakt.
Dit is mijn eindresultaat geworden, komen nog wel iets van rubber strips of dopjes onder om wegschuiven te voorkomen als je een pedaal indrukt....
de stroomvoorziening is een one spot
Voor de volledig bouw in foto`s kan je in het andere topic kijken:
http://www.gitaarnet.nl/forum/showth...-s-weergegeven
![]()
Epiphone LP custom 3 plus
Ibanez Artcore AK 95 DVS
Hofner Shorty elektrisch travelgitaar
VOX Amplug ac30
Pod xt live
Behringer PA
Heeeeee, jij bent zo te zien erg tevreden over je distortion factorie. Ik heb hem ook maar kan er niet mee uit de voeten. Zo moet ik op stand 5 (mijn favo) het apparraat op vol volume zetten om hem gelijk te krijgen met de rest van mijn pedalen. Draai ik hem naar een andere stand moet ik alles weer verzetten. Heb jij misschien tips voor me??
How rude......... Heel strak bordje![]()
Favorieten/bladwijzers