Ik heb een F serie S540 gehad met flame maple top, "gewone" HQ tremolo. Was een topgitaar, had ik nooit moeten verkopen. Die nieuwe trem schijnt erg goed te zijn maar zo'n ouwe Edge, mits nog goed in orde en goed afgesteld, blijft goed op stemming hoor.
...extra diep uitgefreesde cutaway, gotoh tuners, custom afstelling, scalloped frets en coil-split mogelijkheden.. inderdaad.
Nee, dit is echt een heeeel ander beestje dan de oude Ibanezjes, geen vergelijk. De Egen18 gaat die gitaartjes aan alle kanten voorbij.
Grt, R!
Iemand ervaring met de Ibanez ARZ700? Het lijkt voor mij een goede gitaar, maar vind nog maar weinig reviews.
Ja, ik vind ze leuk...
![]()
Kerel, jij hebt het echt niet begrepen! Lees je eerst even in voor je onzin roept.Google even en je zal zien dat er misschien WEL verschil in zit. Ik vind het zo idioot overkomen dat iemand met ene wijzend vingertje begint te blaten.
enne vanwaar je reactie?
Oja, ik ben weer lid van de ibanez club, ik heb een signature modelletje gekochtwie weet ooit nog foto's!
![]()
die hollow bodies vind ik wel wat hebben,vooral die bruine! ziet er lekker ouderwets uit! Maar daar kan je toch alleen maar jazz en bluus op spelen??![]()
Op een hollow body kan je net zo goed shredden als je kan jazzen op een Jem.
Uw mogelijheden zijn zo groot als uw beperkingen u ingeven. PePe.
Mijn Radius. Helaas een slechte foto en al dat zwart maakt 't er ook niet echt beter op...
Er zit zo'n fake "Custom Made" inlay op de 21ste fret.![]()
Het locking mechanisme heb ik eraf gehaald want als ik dat gebruik breken continu de snaren. Dan maar niet van die hele diepe duikvluchten.
En nee, schoonmaken doe ik niet aan.![]()
Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret
Favorieten/bladwijzers