Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 80 van 86 EersteEerste ... 30707879808182 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 791 t/m 800 van 852

Discussie: Ibanez club

Senior Member

Standaard

Weet je zeker dat dat het juiste typenummer is en niet iets met AEG of AEL? (Voor de duidelijkheid: adverteerders doen het heel erg vaak fout.) De AEG10E of AEL10E, etc. gaan in ieder geval voor rond de 300 EUR weg.

Senior Member

Standaard

Hoi Bram,

ik heb de sticker in de klankkast gezien, daar staat echt AE10GL op

Senior Member

Standaard

OK. Er zijn wel AE's geweest, sowieso midden jaren 90, maar ik weet niet precies wanneer ze zijn overgestapt op andere typeaanduidingen. Weet je van welk jaar hij is (serienummer)?

Ik weet verder niet gek veel van akoestische gitaren vanwege desinteresse, maar met enige deductie verwacht ik dat de AE10GL niet bepaald het topmodel was en je met inflatiecorrectie er vandaag nog steeds hooguit zo'n 300 EUR voor zou betalen. Wat destijds (ik vermoed dus tweede helft jaren 90, maar correct me if I'm wrong) het bedrag in guldens is geweest zou ik echt niet weten.

Standaard

Hopelijk ben ik vanaf vandaag ook lid van de Ibanez club, als het goed is komt de TNT mijn nieuwe SAS32 vandaag brengen. Pics volgen!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Squire heeft net een nieuwe badr hari signature voor mensen met agressieve slag.

Standaard

Ik ben hem wel aan het verkopen. Niet mijn ding

edit: Talman tv650 dus, jammergenoeg heeft de mijne al wat littekens

Standaard

Beste een meest veelzijdige Ibanez ooit.. De Egen18 uit de Japanse custom shop...!!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door McKaren Bekijk bericht
    Beste een meest veelzijdige Ibanez ooit.. De Egen18 uit de Japanse custom shop...!!
    Mooie gitaar, maar j. custom is geen custom shop, dat staat op alle Japanse Ibanez gitaren.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blend Bekijk bericht
    Ik zou 'm uit het raam flikkeren en er zelf achteraan springen.

Standaard

ff nuanceren dan.. Egen18, de beste en meest veelzijdige Ibanez die ERGENS vandaan komt!

Senior Member

Standaard

Sorry maar die handgreep kan ik echt niet mooi vinden. Kan je beter een oude F serie S540 kopen, wordt verbazend weinig op geboden.

Standaard

Gisteren een witte SAS32 binnengekregen, uiteindelijk nog geen 180 euro, inclusief verzendkosten. Zal aankomende maandag even een aantal foto's schieten.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen Bekijk bericht
    Squire heeft net een nieuwe badr hari signature voor mensen met agressieve slag.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten