Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 81 van 86 EersteEerste ... 31717980818283 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 801 t/m 810 van 852

Discussie: Ibanez club

Tankman
    Guest

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Unforgiven Bekijk bericht
    Gisteren een witte SAS32 binnengekregen, uiteindelijk nog geen 180 euro, inclusief verzendkosten. Zal aankomende maandag even een aantal foto's schieten.
    Witte gitaren for the win!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door munkie Bekijk bericht
    Sorry maar die handgreep kan ik echt niet mooi vinden. Kan je beter een oude F serie S540 kopen, wordt verbazend weinig op geboden.
    Dat je meer waar voor het geld krijgt als je een tweedehands Fujigen Ibanez koopt is altijd zo, maar in dit geval heb je dan geen 24 frets, ZR trem, geüpgrade elementen en flame maple top.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blend Bekijk bericht
    Ik zou 'm uit het raam flikkeren en er zelf achteraan springen.

Senior Member

Standaard

Ik heb een F serie S540 gehad met flame maple top, "gewone" HQ tremolo. Was een topgitaar, had ik nooit moeten verkopen. Die nieuwe trem schijnt erg goed te zijn maar zo'n ouwe Edge, mits nog goed in orde en goed afgesteld, blijft goed op stemming hoor.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Terminus Bekijk bericht
    Dat je meer waar voor het geld krijgt als je een tweedehands Fujigen Ibanez koopt is altijd zo, maar in dit geval heb je dan geen 24 frets, ZR trem, geüpgrade elementen en flame maple top.
    ...extra diep uitgefreesde cutaway, gotoh tuners, custom afstelling, scalloped frets en coil-split mogelijkheden.. inderdaad.

Nee, dit is echt een heeeel ander beestje dan de oude Ibanezjes, geen vergelijk. De Egen18 gaat die gitaartjes aan alle kanten voorbij.

Grt, R!

Senior Member

Standaard

Iemand ervaring met de Ibanez ARZ700? Het lijkt voor mij een goede gitaar, maar vind nog maar weinig reviews.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Terminus Bekijk bericht
    Mooie gitaar, maar j. custom is geen custom shop, dat staat op alle Japanse Ibanez gitaren.
    Kerel, jij hebt het echt niet begrepen! Lees je eerst even in voor je onzin roept.Google even en je zal zien dat er misschien WEL verschil in zit. Ik vind het zo idioot overkomen dat iemand met ene wijzend vingertje begint te blaten.

enne vanwaar je reactie?

Oja, ik ben weer lid van de ibanez club, ik heb een signature modelletje gekocht wie weet ooit nog foto's!

Standaard

die hollow bodies vind ik wel wat hebben,vooral die bruine! ziet er lekker ouderwets uit! Maar daar kan je toch alleen maar jazz en bluus op spelen??

Senior Member

Standaard

Op een hollow body kan je net zo goed shredden als je kan jazzen op een Jem.

Uw mogelijheden zijn zo groot als uw beperkingen u ingeven. PePe.

Standaard

Mijn Radius. Helaas een slechte foto en al dat zwart maakt 't er ook niet echt beter op...

Er zit zo'n fake "Custom Made" inlay op de 21ste fret.
    Het locking mechanisme heb ik eraf gehaald want als ik dat gebruik breken continu de snaren. Dan maar niet van die hele diepe duikvluchten.

En nee, schoonmaken doe ik niet aan.
    Duesenberg Double Cat 12-string, Duesenberg Fullerton TV, Gibson LP Classic DC, Gibson ES 339, Fender Am Special Strat, Fender TL52 VNT Tele MIJ, Ibanez 540R, Danelectro Longhorn Baritone & Baby Sitar, Eastman AR910CE, Aristides 020. Te koop: Aristides 070, Fernandes Revolver + Sustainer, Gitane DG-560, Alhambra 3C CW E1, Taylor 522e 12-fret

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten