Lekker setje Marco!
Lekker setje Marco!
Thanks, nu nog een versterker met een behoorlijke clean voor de Gretsch, weet nog niet welke en een lekkere akoestische jumbo.
Can't have to many Tele's
Hmmm, ik prik m'n Gretsch (en andere gitaren) in een Vox AC30 en dat wil wel clean. Is ook eens een wat andere cleansound dan dat Fender clean dat iedereen heeft.
Al doet de andere gitarist in m'n band zijn 5129 in een Deluxe Reverb en dat klinkt toch wel heel erg lekker, cliché of niet.
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Mijn buren doen nooit zo moeilijk, alhoewel die nieuwe bij mij achter al een keertje haar stem heeft laten horen, maar ja, ik zit ook niet te zeuren als haar zoontje met ADHD op zaterdagochtend om 7 uur de hele straat bij elkaar zit te bleren.
Tsja, die fender deluxe reverb, gezien, geprobeerd, staat met stip op nr 1 als geschikte side kick voor mijn 5120, hoe cliche die dan ook mag zijn.
Can't have to many Tele's
Even omdat ik geslaagd ben.
U kunt nu zien:
- Aangepaste Aria StratoCaster
Fender Allparts hals, aria Elementen (1 is 2 samengevoegde SC) en een Swing humbucker
- Explorer Model zelfbouw met Aria Hals, Schaller brug en voor mij onbekende oldskool elementen humbuckers.
- Custom SG uit begin jaren 70, die ik dus gekregen heb omdat ik geslaagd ben, 150 euro, waarvan ik de helft zelf heb mee moeten betalen.
- De Fender Telecaster met Seymor Duncan hot rail.
+ de niet op de foto te zien Acoustische Yamaha, wat het 5 ParkeerplekRek vol maakt![]()
![]()
Hmm, ik ook maar ff posten wat ik heb.
Ik heb mijn eerste gitaar nog:
Ibanez GRX70 (uit een starterskit)
Dan mijn akoustische:
Ibanez SPT
en dan de mooiste van allemaal:
Schecter Synyster Gates Standard
Dan de foto's:
Dan mijn effecten zijn op dit moment:
Digitech Bad Monkey Tube Overdrive
Boss Metal Zone MT-2
Boss GT-10
Versterker:
Peavey Valve King 112 (momenteel kapot, maar ik ga hem laten maken)
@zoon van johan b: Vette explorer! En die tele vind ik ook niet mis.
Idd, er mooie collectie. Lekker veelzijdig, allemaal hun eigen sound.
Gitaren: Gibson SG 50th Anni. 24
Amp: Engl Blackmore, Marshall 1960AX
Band: Shabby Harrys https://www.facebook.com/shabbyharrys/?locale=nl_NL
Te koop: niets
Favorieten/bladwijzers