Ik zie het niet echt als een negatief punt, omdat het iets is wat ik meeneem in mijn gitaarspel... De KOT doet gewoon niet al het werk, je vind je eigen sound erin en daarin is het gewoon een van de beste OD's in mijn ogen... Je vind er een hele toffe eigen sound mee, en accentueert heel goed wat je wil in de verf zetten, je kan je gewoon niet verstoppen zeg maar, achter een berg gain... Voor mij moet een overdrive een extensie zijn van de amp die het een beetje verder duwt en niet klinken alsof je een totaal andere gitaar en amp hebt in één keer...
Het kan ook gewoon best dat de KOT niets voor jou is maar probeer hem echt als je de jans hebt... Er zijn 3 versie, de gewone, de versie met 1 high gain kant en met 2 high gain kanten... Binnenin heb je dipswitches waarmee je kan kiezen uit cleanboost/overdrive/overdrive met meer gain...
De KOT kan zingen, maar je moet hem laten zingen, maar ik vind dat dat iets positief aan de sound geeft, ja er is meer soul... Die landgraff zingt dan weer van zichzelf en die behoud dan weer een hele goeie tone...
Favorieten/bladwijzers