Eefje komt ook naar Oerol dit jaar, maar eens gaan kijken bij haar daar......
Eefje komt ook naar Oerol dit jaar, maar eens gaan kijken bij haar daar......
Gaaf !!
Voordat iemand Spam begint te roepen zou ik 't wel fijn vinden wanneer je Website werkt.![]()
Eefje is een prima gitariste, die heel gefocussed bezig is een eigen ding te ontwikkelen. Ze heeft ene verzorgde fingerpickstijl, waarbij ze de bassen kei- en keihard aanslaat. De Musima speelt daarin mee, heeft gewoon overvloedig mooi laag.
En ik zei haar dat deze gitaar haar weg zou trekken van het meisje-met-gitaar syndroom. En dat doet ie, want het is gewoon keiruig.
En ze zou haar garderobe aanpassen aan de gitaar. Welnu, een fashion statement:
ik vind het superruig!
Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.
Mijn grote liefde is voor archtop jazz "dozen", maar dan wel, mooie dozen!!
Benedetto Bravo
Benedetto Americana
Benedetto Bravo Deluxe
Pascal
Moet je zeker doen.. eefje is niet alleen een goede singer-songwriter, ze speelt echt prima gitaar, met een geheel eigen fingerpicking stijl. Toen ze nog op westerns speelde heeft ze zich aangeleerd de bassen loeihard aan te slaan, omdat ze gewoon een stevig fundament wilde. De Musima heeft van nature veel meer mooi en goed gefocussed laag dan een western, zodat de basnoten nu echt uit de speakers knallen. Geen gitariste waarvan je flitsende solo's mag verwachten ( laatst was ze hier en bleek de Musima boven de 15e fret vast te slaan, had ze niet gemerkt 'want daar kom ik nooit'.) maar wel een met verzorgde en eigenzinnige begeleidingspartijen.
Ik ben nog steeds apetrots dat ik haar heb kunnen helpen om haar geluid -en gitaar- te vinden...![]()
Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.
at pascalD en freddy: dat zijn nog es binnenkomers! machtig mooie gitaren
Gisteren opgehaal, waanzinnig lekker gitaartje met een heerlijke sound.
Staat er op MP een keer een mooie oude USA semi-hollow voor weinig, koopt niemand hem, dus heb ik het maar gedaan
De eigenaar dacht dat de electronica niet helemaal juist was, hmm pick-ups op de juiste hoogte zetten scheelt een hoop
Een Kay Speed-Demon uit 1959
![]()
Favorieten/bladwijzers