ik heb ook maar gelijk nu hardware gekocht om 2 andere projecten af te maken. een strat en les paul, beiden met floyd.

ik ga ze dimarzio, duncan en kent armstrong pickups geven, cts potjes (voor cheap gekocht), grover tuners (voor 20E per setje), en gotoh floyds (helaas met zink blok, ooit upgrade ik nog wel voor brass, maar ik heb liever een keihard blad en een minder goed block dan andersom, het blad is de directe coupling met de body, en levert de stemstabiliteit op.

het spijtigste is dat het zwarte bruggen zijn, en de strat krijgt zwarte tuners en de LP krijgt chromen tuners, en ze krijgen mix-match zebra en zwart/zwart humbuckers, en van alles en nogwat andere kleurtjes, zoals chroom jackplate. maar ach, alles is cheap en ik zit nu onder de 150E aan hardware, en onder de 200e aan hardware+pickups, ghehe. heb 65 euro betaald voor een vintage superdistortion en 32 euro voor een x2n.

kortom, dit is knutselvoer voor de tijd dat ik moet wachten op dit nieuwe warmoth-avontuur (en het werd eens tijd, die strat ligt al VIER JAAR te verstoffen!)