Ik heb regelmatig GAS om zonder enig pedaal te spelen, gewoon lekker simpel de gitaar in de versterker.
Ik noem dat SAG![]()
Ik heb regelmatig GAS om zonder enig pedaal te spelen, gewoon lekker simpel de gitaar in de versterker.
Ik noem dat SAG![]()
Mooie spullen, maar kun je ook een beetje spelen?
Dat is ook zo'n beetje wat ik 80% van de tijd heb. Alle pedalen uit komt op hetzelfde neer vind ik.
Die 20% kun je dan weer lekker GASsen.
Ik heb nog steeds GAS voor een JMP 2203, en voor een Musicomlab looper/switcher. Beide GAS-aanvallen weet ik tot nu toe nog te onderdrukken.![]()
Dat wordt een hele lijst...
Een Ibanez John Petrucci, een zwarte Jackson Randy Rhoads, een witte Jackson Soloist, een Gibson Les Paul in een mooie honeyburst. Daarnaast nog een leuke Diezel amp en een leuke Tubescreamer.
Ik denk dat ik nog wel even moet gaan werken...
zag gisteren dit filmpje
En nu zit ik met een heftige gas aanval en dat terwijl ik moet sparen...grrrr
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Bijna alles van deze man..
http://teye-guitars.com/
Vooral deze:
Mzzl Dennis
Laatst gewijzigd door DennisvandenHeuvel; 5 juni 2011 om 20:38
Ibanez LP 1971 - Variax 700 - Takamine - Yamaha - Pod X3 Pro - Alesis Microverb 4 - Mesa Boogie Fifty-Fifty - FBV MK2 - Rocktron S112 - Emu XBoard - Cubase 5 - Steinberg CC121 - Emu 0404USB - Fender G-DEC 3 Thirty - KRK Rokit 6 - Ibanez AK95 DVS - Rocktron Hush Super C- Egnater IE4 - Roland MC808 - Fender Strat Pink Paisley
http://www.thomann.de/nl/korg_pandora_mini_bk.htm
Korg Pandora Mini. Een gitaarvoorversterker, effectendoos, ritme box en stemapparaat ineen. En werkt op 1 batterij....... Waha....
98 euro..... En hij past in je borstzakje....
Ik ben gek op het maken van muziek.... Met bas gitaar en synthesizers. Ik neem op en mix.... Ik doe het allemaal en al heel lang.... Misschien dat ik ooit er goed in wordt...
Afgelopen week had ik even GAS voor deze, hing aan de muur in de winkel waar ik m'n MIDI interface ging oppikken:
Een Gibson Les Paul Studio Faded (Worn Cherry) voor €650. Omdat ik niet zeker weet of dit nu een Epiphone is met een Gibson headstock of een 'no frills Gibson' heb ik het ding ook maar wijselijk laten hangen![]()
Laatst gewijzigd door SnoopWinckel; 10 juni 2011 om 12:33 Reden: prijs gitaar vermeld
Clowns to the left of me, jokers to the right
Akoestisch: Ovation std Balladeer 1771 AX-5
Elektrisch: Godin Detour - Fender 2012 Am. Std. Telecaster
Favorieten/bladwijzers