Volgens de site is het wel degelijk Agile Interceptor Pro 725 MN Amber R Burst DOT
Maar je hebt gelijk, veel te ingewikkelde namen![]()
Volgens de site is het wel degelijk Agile Interceptor Pro 725 MN Amber R Burst DOT
Maar je hebt gelijk, veel te ingewikkelde namen![]()
Of de 12 snarige versie, hoor echt hele goede verhalen over deze takamine.
Er zijn een paar gitaren waar ik al jarenlang van droom. Niet altijd specifieke merken, maar wel bepaalde eigenschappen.
- Iets met een doorlopende esdoorn hals
- Een Les Paul
- Iets met een uitbundige paint job en inlays
- Een vette metalgitaar met passieve pickups omdat ik een hekel heb aan speelgoed dat op batterijen werkt
En onlangs kwam ik het allemaal tegen in 1 gitaar:
De LTD WA-600. Ik moet en zal dat ding hebben!
Laatst gewijzigd door Bijl; 26 april 2011 om 21:13
ESP Ultratone SL7, Ibanez Universe, Schecter Avenger A7, A7, A-7+, VHT/Fryette Sig:X
Getest. Teleurgesteld. Snel terug gezet op z'n rekje. Wel een erg gave gitaar om te zien, maar wat speelt dat barslecht zeg. Het voelt alsof het van plastic gemaakt is ofzo, als speelgoed dus. Ik kan ook maar niet snappen hoe de man tegenwoordig hierop speelt terwijl hij eerst een Framus endorsement had...![]()
Mesa/boogie dual rectifier <3 <3
Epiphone Explorer 84 reissue.
Ik denk dat de ESP waar hij op speelt een stuk beter is dan deze LTD. Ik heb er een gevonden voor dezelfde prijs als een nieuwe Epi LP Custom en ik heb er geen torenhoge verwachtingen van. Het kan zijn dat het exemplaar dat je getest hebt niet goed afgesteld was of dat het een maandagochtend exemplaar was... Het is in ieder geval geen speelgoed op batterijen
Als ik 'm binnen heb open ik wel een HNGD'tje, tenzij het een Sad New Guitar Day wordt![]()
Laatst gewijzigd door Bijl; 27 april 2011 om 12:43
ESP Ultratone SL7, Ibanez Universe, Schecter Avenger A7, A7, A-7+, VHT/Fryette Sig:X
upcoming gigs van Bareknuckle:
Binnenkort wel weer eens een keertje ergens in de buurt.
Te koop:PRS SE Santana | PM bij interesse
Favorieten/bladwijzers