Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 37 van 67 EersteEerste ... 27353637383947 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 361 t/m 370 van 667
    Senior Member

Standaard

Mezelf maar antwoorden dan, heb gewoon de gok genomen. Matje van iets meer dan 5 euro gekocht bij de Karwei, in de juiste vorm gesneden voor m'n nieuwe pedalboard en het werkt als een tierelier.

Qua gewicht valt het ook ontzettend mee: zo'n goedkoop matje weegt ook bijna niks, zal niet eens veel zwaarder zijn dan dezelfde oppervlakte in klittenband, en in dit geval lichter dan vloerbedekking. En op het gewicht van de totale koffer maakt het helemaal niks meer uit...
    Turn it up • Bring the noise

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bat Bekijk bericht
    Mezelf maar antwoorden dan, heb gewoon de gok genomen. Matje van iets meer dan 5 euro gekocht bij de Karwei, in de juiste vorm gesneden voor m'n nieuwe pedalboard en het werkt als een tierelier.

Qua gewicht valt het ook ontzettend mee: zo'n goedkoop matje weegt ook bijna niks, zal niet eens veel zwaarder zijn dan dezelfde oppervlakte in klittenband, en in dit geval lichter dan vloerbedekking. En op het gewicht van de totale koffer maakt het helemaal niks meer uit...
    Ik zit met hetzelfde idee in m'n hoofd... kan je misschien iets meer details geven over dat matje?? Heeft t nog een naam ofzo? Tnx

Standaard

pfff.. .Ik ben destijds gewoon met een pedaal naar de Gamma en Praxis gegaan en heb het matje gekocht waar dat ding het beste aan bleef hangen.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

En matjes kan je in mooie designs krijgen, of leuke dingen die je nog hebt liggen van de kids:

Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    pfff.. .Ik ben destijds gewoon met een pedaal naar de Gamma en Praxis gegaan en heb het matje gekocht waar dat ding het beste aan bleef hangen.
    Ik heb alleen een stukje klittenband meegenomen. Het is gewoon een standaard deurmat van rond de vijf euro. Geen kokosmat.
    Turn it up • Bring the noise

Standaard

ik gebruik een tijpijttegel, misschien is dat ook een goede tip.
    makkelijk te snijden, en goedkoop per stuk te krijgen

Senior Member

Standaard

Voor klittenband kun je het beste ff kijken in een lokale fournituren winkel, zo'n zaak die o.a. naald en garen verkoopt, voor klittenband de goedkoopste oplossing. Vaak zijn ze in een "gitaar speciaalzaak" veel duurder.
    4 Sale:
    Marshall 1960a 4x12

Senior Member

Standaard

Zacht gedeelte: http://www2.conrad.nl/goto.php?artikel=540277
    Haakjes koop ik bij de Gamma. 20 x 20mm rondjes voor minder dan €1.

Member
    Blog Entries
    2

Standaard

Mensen,

Wil ook graag nieuw pedalboard. De showmaster 48 zou prima zijn, alleen moet ik een groter formaat hebben. Zou graag drie rijen bouwen of 2 bredere!

Wie kan me tips geven. Heb al eens naar wat keyboardcases gekeken maar de hebben allemaal een hoge voorkant..

Bedankt!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sem Bekijk bericht
    Wie kan me tips geven. Heb al eens naar wat keyboardcases gekeken maar de hebben allemaal een hoge voorkant..
    http://www.flightcase-onderdelen.nl/

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten