Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 234

Discussie: warmoth #15 en #16

Threaded View

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FNaRK Bekijk bericht
    prachtige stukken hout !!
    Ik heb alleen pagina 1 gelezen van de thread, zal vast genoemd zijn ... maar wat zijn de prijzen ?

Ook benieuwd: heb je ook iets van garantie. Gitaar wordt gebouwd, afgeleverd maar komt niet overeen met wat je in gedachte hebt. Of speelt voor geen meter ...
    Hoe lost men dat op ?

Moet je niet toevallig binnenkort een 7-snaar hebben Of zit dat niet in het assortiment ?
    je hebt garantie op het werk dat zij leveren. dus als de hals getordeerd is bij ontvangst, of na een jaar (en je hebt gedaan wat moet volgens de garantievoorwaarden, dus een harde lak op alles wat een lak nodig heeft!) of je toets krult omhoog bij de 20e fret (waar ie dus de hals verlaat) of de neckpocket heeft een gespleten joint bij ontvangst; daar krijg je dus garantie op.

op speelcomfort: omdat je daar laat maken wat je wilt, gaan ze er van uit dat je precies weet wat je wilt, en dus maken zij dat. hun werk is enorm stabiel. ik heb een flink aantal dezelfde halsprofielen met zelfde fretboards en fretdraden, en ze spelen allemaal nagenoeg gelijk.

als 't niet klinkt, dan heb je eigenlijk zelf wat fout gedaan net als met speelgemak. sommige hardware maakt het speelcomfort wel beter, met als bonus dat die dingen ook te gek klinken (gotoh gotoh gotoh!) ik heb alleen maar gotoh, en alles wat ik heb van gotoh is supersolide en klinkt te gek, en het lijkt alsof gotoh-gear ervoor zorgt dat 't lekkerder speelt.

ze hebben een 7 snaar in het assortiment. een verdomd leuk ontwerp, vind ik zelf, eentje is carved top, eentje is flat.

je moet niet denken dat warmoth de gitaar voor je in elkaar zet he? dat doe je dus zelf. zij maken de hals en body, en boren de gaten zodat de hals en body perfect op elkaar aansluiten. de rest doe je gewoon zelf...

oh ja, prijzen.

hangt er van af, wat je wilt he?

mijn gitaren:

les paul body, carved top, met handpicked topwood and back, met pinstripes: 1000$.
    neck met handpicked fretboard, binding, geen inleg: 488$

en dan natuurlijk nog de hardware. gotoh floyd, gotoh locking tuners, ebben pickupringen, customwound pickups, bourns pots, wenge knoppen. the whole shabang! en dan ben ik per 2 gitaren ongeveer 650$ kwijt.
    Laatst gewijzigd door Orpheo; 12 mei 2011 om 15:07

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten