Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 13

Threaded View

  1. #13
    Bert Gitaar
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Enra Bekijk bericht
    Tja, ik dacht dat je serieus om advies vroeg. Had ik me de moeite ook wel kunnen besparen.
    Nee zeker niet. Waardevol genoeg.
    Maar dit was voor mij gewoon een gok aanschaf voor 12,50 euro per gitaar.
    Een houte plug erin is mooier. En bijna hetzelfde werk. Ze zitten wel op de 14de fret. Was de beste plek.
    Vanochtend gekocht voor de gok of bruikbare onderdelen. Meer niet.

    Ik heb me buurman dit ook verteld. Dat hij het zo heel netjes kan oplossen met pluggen. Hij vind 't best zo en is er blij mee.

    De gitaar klinkt trouwens helemaal niet verkeerd. Best een goede klankkast en versterkt is 't ook niet verkeerd.
    Laatst gewijzigd door Bert Gitaar; 7 mei 2011 om 17:52

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top