Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bert Gitaar Bekijk bericht
Sorry,
Ik heb er 2 zwarte schroeven in gedraaid op de 14de fret verzonken en wel. Werkt perfect. Best een hele lage actie daardoor.
En gitaar aan me buurman verkocht voor 3 tientjes. Hij hartstikke blij.

Dit topic kan gesloten worden.
Ik heb alles gelezen en bedankt voor de reacties en zeker bruikbaar voor de volgende gitaar.
Tja, ik dacht dat je serieus om advies vroeg. Had ik me de moeite ook wel kunnen besparen.