Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 799 van 1797 EersteEerste ... 2996997497897977987998008018098498991299 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.981 t/m 7.990 van 17961

Standaard

Klopt Harold, het is oplichting, en dat mag niet. Blijft over de gitaar, en die is best leuk als je 'm gewoon bekijkt voor wat-ie is: een fraaie LP kopie. En nee, ik ben niet gerelateerd aan Tunes

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_l Bekijk bericht
    Blijft over de gitaar, en die is best leuk als je 'm gewoon bekijkt voor wat-ie is: een fraaie LP kopie.
    Ik ben bang dat als je 'm in je handen krijgt hij heel erg tegen gaat vallen. Sowieso kunnen die pickups niet veel voorstellen en de afwerking zal echt niet beter zijn dan een hedentendaagse Epiphone, laat staan in de buurt komen van een echte Gibson.

+ de vele lelijke afwijkingen, van knoppen tot brug tot TRC.

Maar er wel een echte Gibson prijs voor betalen?

Standaard

Ha nee, hier moet je zeker geen echte Gibson-prijs voor betalen. Ze schijnen voor 500 Dollar te bestellen te zijn, dus met de hele invoer- en BTW-rataplan er overheen kom je ook op 500 euro, of misschien 600?

Maar ik ben eigenlijk wel benieuwd naar zoiets. Als ik eens wat geld overheb zou ik best wel eens eentje vanachter de Grote Muur willen hebben, gewoon om te kijken wat het is. Lijkt me een leuk verslag op te kunnen leveren.

Senior Member

Standaard

Volgens mij heeft iemand op dit forum dat al een keer gedaan, met een bijzonder vermakelijk topic als gevolg (mensen met lange tenen bovenop de kast, dat soort werk).
    Turn it up • Bring the noise

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bat Bekijk bericht
    Volgens mij heeft iemand op dit forum dat al een keer gedaan, met een bijzonder vermakelijk topic als gevolg (mensen met lange tenen bovenop de kast, dat soort werk).
    Ging dat niet over zo'n akoestische gitaar van de Blokker? Die was ook leuk om te lezen.

Senior Member

Standaard

Nee, dit ging echt over een chinese LP die volgens de koper net zo goed klonk/was als een echte, inclusief geluidsfragmenten etcetera.
    Turn it up • Bring the noise

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bat Bekijk bericht
    Nee, dit ging echt over een chinese LP die volgens de koper net zo goed klonk/was als een echte, inclusief geluidsfragmenten etcetera.
    Ze klonken anders, niet zo zeer beter.

Maar de afwerking van de Chinees was wel veel slechter, geloof ik.

Standaard

In wezen is het niet zo gek als elke (handgebouwde) gitaar anders klinkt. Mijn '79 Reborn klinkt ook echt wel anders dan de '02 Tokai Standards die ik heb. Vind ik juist wel een verrijking, al die soms minieme verschillen.

Maar ik ga 's op zoek naar dat topic, ben wel benieuwd.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SmartyMarti Bekijk bericht
    Er is van alles mis met dat ding:
    Vorm van de kop
    Trusrod cover,
    Tuners,
    Topkam,
    vorm van de frets en de afwerking met de binding,
    kleur van de binding,
    brug en staartstuk
    slagplaat
    plaatsing van de potmeters

en de koffer is ook nep.

Het is een schande!!
    Net mailtje van de aanbieder ontvangen dat hij niet wist dat hij nep was en dat hij er zelf wel de hoofdprijs voor betaald heeft.

Zover ik weet is de gitaar volledig in de USA gemaakt. Dat staat ook achter op de headstock. Hoe zie je dat ie uit China zou komen, dat zou een flinke domper voor mij zijn.
    En daarom moet iedereen die zo'n gitaar importeert spreekwoordelijk(!) van een mooi nekschot voorzien worden.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldA Bekijk bericht
    En daarom moet iedereen die zo'n gitaar importeert spreekwoordelijk(!) van een mooi nekschot voorzien worden.
    Dus als ik zo'n plank voor mezelf binnenhaal word ik ook afgevoerd naar de hei? Nah, dank je...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten